Skoda revizuiește modelul Karoq pentru gama anului 2020

În tranziția la gama de modele pentru anul 2020, Skoda introduce câteva noutăţi pentru Karoq. Lista include apariţia unei noi combinații de propulsie, upgrade-uri tehnico-tehnologice, precum şi o schimbare stilistică.

Anterior disponibil doar pentru Karoq Sportline şi Scout, Skoda oferă acum motorizarea diesel de top şi în combinaţie cu nivelele de echipare Ambition şi Style, precum şi pentru modelul de ediţie specială Soleil. Unitatea de 2.0 litri şi cu 190 de CP este în esență combinată standard cu un sistem de tracțiune integrală permanentă și o cutie de viteze DSG cu şapte trepte şi dublu ambreiaj.

Schimbările operate de producător înseamnă că gama de motoare pentru Karoq include acum trei pe benzină și trei variante diesel. În funcție de propulsor, clienţii pot opta pentru o tracţiune faţă sau integrală. La cerere, încă o noutate este că ambele variante de tracţiune pot fi acum combinate cu un sistem de amortizoare adaptive DCC (anterior doar pe maşini cu tracţiune integrală).

De asemenea, sistemul de selectare a profilurilor de conducere, anterior o opţiune rezervată doar pentru modelele 4×4, este acum disponibil şi pentru maşinile cu tracţiune faţă şi cu motor cu minim 150 de CP. Acesta permite conducătorului auto să aleagă între diferite moduri de rulare: confort, normal și sport. În funcție de cel selectat se schimbă şi modul de funcţionare al amortizoarelor, printre altele.

Modelul Karoq are deja standard multe sisteme de asistență importante la bord, cum ar fi asistentul de evitare a coliziunilor frontale, inclusiv cu funcție de frânare de urgență şi cu recunoaștere a pietonilor în zonele urbane.

La cerere, Skoda oferă alte tehnologii, cum ar fi asistentul la schimbarea în siguranţă a benzii de rulare. Producătorul a îmbunătățit un alt sistem care funcţionează în strânsă legătură cu acesta din urmă: cel de monitorizare a unghiurilor moarte, care poate acum avertiza despre vehicule care se apropie fiind la 70 de metri distanţă. Radarul, astfel, poate detecta maşini care încă mai par departe, dar se apropie cu viteză mare. În plus, semnalul optic de avertizare nu mai apare acum pe oglindă, ci în carcasa oglinzii exterioare, prin urmare fiind mai clar vizibil.

O altă noutate introdusă pentru Karoq este sistemul de protecţie proactivă a ocupanţilor. În cazul unui impact iminent, acesta închide automat ferestrele deschise și pre tensionează centurile de siguranță ale scaunelor din față. După o eventuală coliziune, sistemul de frânare va avea grijă să prevină rularea necontrolată a vehiculului. Cu sistemul de protecţie proactivă a ocupanţilor ales se instalează şi noi airbag-uri laterale spate.

În ceea ce privește securitatea, se ştie că Skoda a dezvoltat un sistem de acces fără cheie și de start-stop numit KESSY. Acum, cheia vehiculului este echipată cu un senzor de mișcare. În cazul în care aceasta nu este mişcată din loc, nu mai trimite nici un semnal, astfel încât amplificatoarele hoţilor nu mai au nici o şansă de a intercepta semnalul şi de a descuia maşina.

O ultimă modificare pentru Karoq este inscripţia SKODA cu litere de tipar pe hayon, care vine să înlocuiască logoul. Amintim că producătorul ceh a prezentat acest nou detaliu de design pentru prima dată în Europa cu modelul compact Scala.

Vezi şi: (video) Test Drive: Skoda Karoq 1.5 TSI DSG

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://pps.iainlangsa.ac.id/ https://jdih.sumbawakab.go.id/