Autoritatea australiană cheamă compania sud coreeană în instanţă, după analizarea a peste 300 de reclame, pe care le consideră a fi „înşelătoare”. Samsung a prezentat în repetate rânduri smartphone-urile sale în condiţii în care rezistenţa lor la apă nu poate fi garantată, precum pe fundul unei piscine sau în apa sărată a oceanelor. Atât clorul din apa din piscină, cât şi sarea din apa mării atacă adezivul care ţine lichidul afară, ducând la infiltraţii de apă, scrie go4it.ro.
Însăşi condiţiile de garanţie ale Samsung menţionează că telefonul este rezistent la lichide şi că poate fi scufundat pentru 30 de minute la adâncime de un metru, însă garanţia nu acoperă problemele apărute în urma contactului cu apa şi că telefonul nu ar trebui folosit la plajă sau la piscină în apă. Totuşi reclamele sale sugerează complet altceva, iar ACCC doreşte ca Samsung să plătească în faţa legii pentru reclamă falsă.
Conform legislaţiei din Australia, în cazul în care se dovedeşte că Samsung a greşit în lansarea celor peste 300 de reclame, fiecare abatere care a avut loc după 1 septembrie 2018 ar putea fi pedepsită cu 10 milioane de dolari australieni, triplul beneficiilor încasate sau 10% din veniturile anuale ale companiei în acea regiune. Pentru abaterile de la lege înainte de acea dată, fiecare abatere ar putea fi taxată cu 1,1 miliaone de dolari australieni.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!