(video) VW ID. R este noul lider pe Nurburgring printre electromobile

Volkswagen a stabilit un alt punct de reper în electromobilitate! Noul ID. R, alimentat de două motoare electrice, a parcurs circuitul Nürburgring-Nordschleife în 6:05.336 minute, mai repede decât orice vehicul complet electric înainte de aceasta.

Astfel, pilotul francez Romain Dumas a bătut recordul anterior de 6:45.90 minute, stabilit de Peter Dumbreck cu NIO EP9 în 2017, timpul fiind mai bun cu 40.564 secunde.

https://www.youtube.com/watch?v=9nNfNjH_rAE

https://www.youtube.com/watch?v=xIU7n2VzPOs

Cu o viteză medie de 206.96 km/h, ID. R a subliniat încă o dată capacitățile impresionante de performanță ale unității electrice dezvoltate de Volkswagen. Această maşină cu 680 CP reprezintă modelul de top de curse a viitoarei familii de produse VW ID.

De menţionat că, chiar dacă VW a declarat că viteza maximă a prototipului a fost mărită de la 240 la 270 de km/h, pe cel mai drept segment al circuitului, dintr-un motiv necunoscut, nu s-a rulat cu mai mult de 250 de km/h. Dacă era să se întâmple acest lucru, cu siguranţă timpul putea fi mai bun, încă mai apropiat de cel al liderului absolut.

https://www.youtube.com/watch?v=9iZY5IMn0wg

https://youtu.be/c3w3fVS-SgQ

În termen de doar 12 luni, divizia Volkswagen Motorsport a stabilit deja trei recorduri cu ID. R. La 24 iunie 2018, Romain Dumas a înregistrat recordul absolut de 7:57.148 minute pe renumitul traseu în rampă Pikes Peak International Hill Climb (SUA). La doar trei săptămâni distanţă, francezul a realizat un nou cel mai bun timp pentru mașinile electrice de 43.86 secunde la Festivalul de viteză de la Goodwood, în sudul Angliei. Noul record pe legendarul Nordschleife a fost acum adăugat la această listă de performanţe, urmând ca un ultim record să fi realizat în septembrie în China, pe celebrul drum montan cu 99 de curbe din Tianmen.

Pentru Romain Dumas, care este un cvadruplu campion al cursei de 24 de ore de la Nürburgring, turul făcut cu ID. R este un alt punct culminant pe pista sa preferată:

“De a fi un deţinător de record pe Nordschleife mă face incredibil de mândru. Pentru mine, aceasta este cea mai bună și cea mai dificilă pistă de curse din lume. Vreau să mulțumesc echipei de la Volkswagen Motorsport, care au făcut din nou o treabă fantastică. ID. R a fost perfect pregătit pentru Nordschleife și a fost atât de distractiv de a experimenta accelerațiile instante și vitezele de abordare a curbelor”.

Pentru a se pregăti pentru stabilirea recordului pe circuitul german, în doar cinci luni, Volkswagen Motorsport a transformat automobilul complet în comparație cu cel folosit anterior pe Pikes Peak și la Goodwood. “Pentru această versiune evoluată a ID. R, configurația aerodinamică a fost mai mult adaptată pentru atingerea celei mai mari viteze posibile, mai degrabă decât a unei forţe de apăsare maxime”, a explicat François-Xavier Demaison, director tehnic. “Cu tururi de testare făcute atât în simulator, cât şi direct pe circuit, am adaptat maşina noastră la condițiile unice ale Nordschleife, concentrându-ne în principal pe tuningul șasiului, managementul energiei și alegerea optimă a anvelopelor”.

https://www.youtube.com/watch?v=9iZY5IMn0wg&list=PLWkc6zGuAUBZ_EB7KMKpIuERPS4wIwdsy

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/