Vânzările mărcilor Renault în România se duc spre 1 miliard de euro
Un nou jucător din segmentul vânzărilor auto se apropie din nou de pragul de 1 miliard de euro. RCR este compania prin care în România sunt vândute mărcile Dacia, Renault şi Nissan.
Ultimul jucător care a depăşit acest prag a fost Porsche România în 2007, însă de atunci nici Porsche România şi niciun alt jucător nici măcar nu s-a mai apropiat de acest prag. În 2018 toate cele trei mărci comercializate de RCR au punctat creşteri de cel puţin 20% – Dacia a urcat, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), cu 26%, la aproape 55.000 de maşini, Renault cu 21%, la aproape 15.000, iar Nissan cu 41%, la peste 4.100 de maşini. Mai mult, din vânzările Dacia pe 2018 în România, Duster a reprezentat 24%, faţă de 20% în 2017.
Rezultatul RCR vine la doar câteva zile de când Renault a publicat rezultatele Automobile Dacia, cea mai mare companie din România după cifra de afaceri, care a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 5,3 mld. euro, în creştere cu 5% faţă de anul anterior.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!