Clasamentul Forbes 2019: Top cele mai valoroase branduri auto din lume

Anual, practic la jumătatea acestuia, editura americană Forbes publică în revista cu acelaşi nume o listă actualizată a clasamentului care include 100 cele mai valoroase branduri de pe planetă.

Din nou, să o analizăm împreună şi să atragem atenţia în special la evoluţia pe piaţă a brandurilor din industria constructoare de maşini, cea care este mai apropiată de noi, jurnaliştii auto.

Foto: dyeautos.com

Aşadar, Toyota continuă să-şi păstreze poziţia de frunte în acest clasament printre brandurile auto. Constructorul japonez de autovehicule costă 44.6 miliarde de dolari, iar valoarea acestuia s-a schimbat nesemnificativ, în minus, dar cu mult sub un procent.

Volumul total de venituri generate în ultimul an au fost de 190.8 miliarde de dolari, în timp ce pentru publicitate a cheltuit tocmai 4.6 miliarde de dolari! Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD


Pub