Directorul General Mircea MALECA a declarat: „Rezultatul acestui studiu demonstrează că suntem o companie strict orientată spre consumator și că FLYONE tinde necătând la prețurile mici să ofere pasagerilor siguranță, confort și posibilitatea de a călători cât mai des”.
Amintim că FLYONE s-a lansat în anul 2016 și în prezent operează zboruri către 11 destinații, 7 curse regulate și 4 curse charter: Londra, Moscova, Parma, Verona, Dublin, Lisabona, Paris, Antalya, Heraklion, Sharm El-Sheikh, Bodrum. Adițional FLYONE oferă 3 curse în calitate de marketing carrier: Moscova – Surgut, Moscova - Krasnodar și Moscova - Sankt Petersburg.
Biletele pentru zborurile companiei pot fi achiziționate pe site-ul oficial www.flyone.md și la agențiile autorizate atât pe teritoriul Republicii Moldova, cât și peste hotare.
Această categorie conține materiale publicitare, texte sau comunicate de presă plătite.
Redacţia UNIMEDIA nu poartă răspundere pentru conținutul acestor materiale.