(video) Hyundai lansează pe Tucson o nouă motorizare mild hybrid. Iată cum funcţionează

A făcut după cum a promis. În plus față de unitatea hibridă mild hybrid cu motor diesel CRDi de 2.0 litri introdusă în 2018, Hyundai Motor a combinat acum tehnologia sa eficientă 48 V mild hybrid şi cu motorul diesel CRDi de 1.6 litri (136 de CP). Vânzările acestei versiuni vor demara până la sfârşit de primăvară.

Foto: autoblog.md

Tehnologia cuprinde o baterie de 48 V, un demaror-generator mild hybrid (MHSG) și un convertizor LDC (de joasă tensiune DC/DC). În plus față de sistemul electric de 48 V, vehiculul mai este echipat cu un altul convențional de 12 V, care este conectat prin intermediul convertizorului menţionat la sistemul de 48 V.

Astfel, o parte din energia stocată în setul de acumulatori poate fi de asemenea utilizată pentru stabilizarea sursei de alimentare de 12 V de la bord. Citeşte continuarea articolului şi vezi ce avantaje mai are, pe AutoBlog.MD


Pub