(video) În patru zile, RTEC a înregistrat 60 de plângeri de la pasageri cu ajutorul QR-codurilor din troleibuze. Care sunt cele mai frecvente

În decurs de patru zile, de când în transportul public al capitalei au apărut qr code-uri, care accesându-le, puteți raporta orice problemă în timpul călătoriei, au fost înregistrare 60 de sesizări.

Foto: UNIMEDIA

Cele mai frecvente plângeri sunt despre abaterea de la program a transportului și despre persoanele care cerșesc în unitățile de transport. Despre aceasta a anunțat directorul RTEC, Dorin Ciornîi, în cadrul ședinței operative a serviciilor municipale.

„Avem înregistrate 60 de sesizări, iar o mare parte sunt în regim de testare din partea pasagerilor. Avem și un feed-back pozitiv, unde unii conductori sunt lăudați”, a menționat Ciornîi.

Amintim că de miercuri, 03 aprilie, pasagerii care călătoresc cu transportul electric municipal pot sesiza on-line problemele apărute vizavi de prestarea serviciului pe durata călătoriei, iar administrația/angajații Î.M. „Regia Transport Electric" (RTEC) preluează datele în timp real, pentru soluționare promptă.

După scanarea QR codului, se face o redirecționare către un document Google docs (formular Google), unde se completează: numărul unității de transport, ora și problema enunțată. Sesizarea se transmite direct către RTEC pentru procesare.

Pasagerii, dar și angajații RTEC (șoferi, taxatori) pot informa despre probleme privind respectarea graficului de către troleibuze, diverse incidente cu implicarea personalului, accidente rutiere etc. Autorul petiției se poate legitima: indicând numele, prenumele sau poate rămâne anonim.

QR - coduri sunt instalate în 313 unități de transport ale RTEC.


Pub