Chișinăuienii vor putea evalua online călătoriile cu troleibuzul

PE SCURT

Începând de astăzi, 3 aprilie, chișinăuienii vor putea informa online autoritățile despre problemele pe care le întâmpină în timpul călătoriilor cu troleibuzul.

PE LUNG

Astfel, atât în troleibuzele noi, cât și în cele vechi, în locuri vizibile, au fost amplasate stickere cu QR coduri, care pot fi scanate de pasageri cu ajutorul telefonului mobil. După scanarea QR codului, se va face o redirecționare către un document Google docs (formular Google), unde se va completa: numărul unității de transport, ora și problema abordată. Documentul respectiv va putea fi transmis prin e-mail către Î.M. „Regia Transport Electric” (RTEC) pentru procesare. Pasagerii pot informa despre probleme privind respectarea graficului de către troleibuze, diverse incidente cu implicarea personalului, accidente rutiere, etc. Autorul petiției se poate legitima indicând numele, prenumele sau poate rămâne anonim. Administrația RTEC va prelua datele în timp real.

Potrivit Primăriei Chișinău, aceste QR – coduri sunt instalate în 313 unități de transport ale RTEC.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.