Seminar practico-științific ” Politica de comunicare în marketing în era digitală: tendințe, provocări, oportunități”

Pe piața internă promovarea pe online devine tot mai populară, constituind circa 20% din totalul bugetelor investite de companii în publicitate. Îmbinarea publicității pe TV și pe online este o formulă de succes. La această concluzie s-a ajuns în cadrul Seminarului practico-științific desfășurat, pe 29 martie, cu participarea cadrelor didactice ASEM și reprezentanților mai multor agenții de publicitate și agenți economici de la noi.

Foto: ASEM

S-a menționat că internetul a creat noi reguli și o mai mare transparență pentru afaceri: diversificarea opțiunilor pentru client, crearea de parteneriate noi, eficientizarea costurilor. Au fost reiterate beneficiile, dar și problemele promovării pe on-line: securitatea, confidențialitatea și relevanța informațiilor, prăpastia tehnologică dintre utilizator și furnizor, serviciile aferente vânzării, etc.

Combinarea competențelor în domeniile IT și marketing este necesară atât studenților actuali într-o lume digitală dinamică, cât și unor organizații care doresc să le implementeze.

Seminar practico-științific ” Politica de comunicare în marketing în era digitală: tendințe, provocări, oportunități” / Sursa:ASEM

Evenimentul a prilejuit dezbateri și discuții pe subiecte de actualitate, precum: Evoluții pe piața serviciilor de publicitate, Tendințele marketing-ului în era digital și problema instruirii viitorilor marketeri, (ne)Comunicarea în mediul online, Audiența online de pe piața locală și Canalele de marketing digital, Valorificarea brandului profesional prin prisma instrumentelor de comunicare în marketing digital și Co-crearea în marketing educațional și soluțiile automatizate de marketing.

Seminarul a fost organizat de Departamentul Marketing și Logistică, Facultatea Business și Administrarea Afacerilor, ASEM.


Pub