S-a menționat că internetul a creat noi reguli și o mai mare transparență pentru afaceri: diversificarea opțiunilor pentru client, crearea de parteneriate noi, eficientizarea costurilor. Au fost reiterate beneficiile, dar și problemele promovării pe on-line: securitatea, confidențialitatea și relevanța informațiilor, prăpastia tehnologică dintre utilizator și furnizor, serviciile aferente vânzării, etc.
Combinarea competențelor în domeniile IT și marketing este necesară atât studenților actuali într-o lume digitală dinamică, cât și unor organizații care doresc să le implementeze.
Evenimentul a prilejuit dezbateri și discuții pe subiecte de actualitate, precum: Evoluții pe piața serviciilor de publicitate, Tendințele marketing-ului în era digital și problema instruirii viitorilor marketeri, (ne)Comunicarea în mediul online, Audiența online de pe piața locală și Canalele de marketing digital, Valorificarea brandului profesional prin prisma instrumentelor de comunicare în marketing digital și Co-crearea în marketing educațional și soluțiile automatizate de marketing.
Seminarul a fost organizat de Departamentul Marketing și Logistică, Facultatea Business și Administrarea Afacerilor, ASEM.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!