După câte poate v-aţi dat seama din denumire, componenta principală de pe acest monstru este motorul de sub capotă, un V8 twin-turbo a cărui volum a fost mărit de la 5.461 la 5.912 cm³, i-au fost lărgiţi cilindrii până la 99 de mm şi a primit noi pistoane forjate corespunzător mai mari. Diferit este şi arborele cotit, bielele forjate sunt mai lungi acum, iar ambele capete ale cilindrilor sunt optimizate pentru fluxul de amestec.
Pentru a funcţiona corespunzător, un modul de admisie a fost proiectat special pentru motorul cu volum mărit. Este făcut din carbon și include o nouă cutie pentru filtrul de aer, cu secțiune transversală mai mare. Un sofisticat canal de aer este integrat în capotă şi livrează aerul necesar pentru răcire. Află ce a mai primit nou şi cât costă o astfel de maşină, pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!