Sub capotă, ambele automobile ascund un motor V8 de 4.0 litri de generaţie nouă, care produce 550 de CP şi 770 Nm de cuplu, cu două turbo compresoare dual twin-scroll poziţionate în V. Cu acesta, coupeul şi decapotabila pot realiza acceleraţia 0-100 de km/h în 4 şi 4.1 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată pentru ambele la 318 km/h.
Noul agregat mai dispune de un sistem de deconectare a patru cilindri când nu este necesară toată puterea. Acest lucru se face în doar 20 de milisecunde şi este imperceptibil de către clienţi. Un bonus plăcut pentru un astfel de motor voluminos este şi tehnologia Stop-Start. Citeşte continuarea articolului pentru mai multe detalii şi conţinut media, pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!