(foto) Maraton electoral la UNIMEDIA: Cele mai urmărite alegeri din istoria portalului de știri nr. 1 din Moldova

Record de audiență pentru un scrutin la UNIMEDIA. În ziua de alegeri, dar mai ales a doua zi, portalul nostru a înregistrat de fiecare dată peste 100 de mii de vizitatori unici.

Foto: UNIMEDIA

În ziua alegerilor, traficul a fost asigurat de publicarea celor 87 de știri ale zilei. În total, într-o zi, am adunat 115 582 de vizitatori unici care au generat 562 de mii de afișări.

Statistici Ziua Alegerilor / Sursa:captură

În mod normal, cele mai citite știri au fost cele despre Rezultatele alegerilor, apoi live-ul zilei cu toate evenimentele electorale, iar top 3 este încheiat de mini-incidentul cu Constantin Țuțu în prim-plan care și-a fotografiat buletinul de vot.

A doua zi de alegeri a adus recordul absolut de audiență pentru un scrutin electora reflectat de UNIMEDIA. Rezultatele finale, infograficele UNIMEDIA și reacțiile la alegeri au stârnit un interes sporit.

Statistici a doua zi după Alegeri / Sursa:captură

Nu mai puțin de 153 929 de mii de vizitatori unici ce au generat un număr record de aproape un milion de afișări. Știrea cu rezutatele a fost din nou cea mai căutată, urmată de harta cu rezultatele alegerilor din Chișinău și înfrângerea Monicăi Babuc la Ialoveni. În total, jurnaliștii UNIMEDIA au scris 74 de știri.

Live UNIMEDIA / Sursa:captură

În ziua alegerilor UNIMEDIA a ales să facă în premieră o transmisiune video live maraton care a durat peste 34 de ore. Vedeți mai jost statisticile unui live care a depășit toate așteptările.

Durata transmisiunii: 34:11:58 (1 zi 10 ore 11 minute)

Numărul maxim de spectatori simultani: 1119

Durata de vizionare: 127 zile 18 ore (Numărul total de minute estimat pentru timpul de vizionare al conținutului)

Durata medie a vizionării: 6 min 30 secunde

Numărul total de vizionări: 28251 (60% - de pe Youtube, 40% - player de pe site) * 30% au ajuns pe canal cautand pe YouTube alegeri

Comentarii: 2854

Comentarii UNIMEDIA / Sursa:captură

La capitolul comentarii, din nou recorduri. În cele 2 zile de vârf ale alegerilor, toate știrile au fost comantate de peste 1500 de ori.

Portalul de știri UNIMEDIA a fost lansat în 2005, după care relansat 2 ani mai târziu într-o formulă mai apropiată celei de acum. În scurt timp, a reușit performanța de a deveni una dintre cele mai populare surse de știri în Moldova. A fost practic una din puținele surse de știri obiective din timpul evenimentelor din aprilie 2009, dar și ale schimbărilor politice ce au urmat imediat după. La moment, înregistrează lunar circa 500-550 de mii de vizitatori unici și peste 6 milioane de afișări.

UNIMEDIA este cel mai complex și divers portal de știri din Moldova în care noutățile se intersectează cu opiniile și analizele. Deține una dintre cele mai active comunități din țară, unde există o interacțiune continuă dintre vizitator și autori.

Politica editorială este orientată spre integrarea europeană a Moldovei, promovând limba română și valorile culturale românești.


Pub