Doar patru exemplare au fost create între anii 1936 și 1938. Trei dintre aceste coupeuri extraordinare au reuşit să supravieţuiască până în prezent şi sunt considerate ca fiind cele mai valoroase maşini din toată lumea! Lumea auto a fost în căutarea celui de-al patrulea Atlantic de peste 80 de ani!
Fiul lui Ettore Bugatti, Jean, a început să modernizeze politica de modele a brandului de lux în jurul anului 1930. În loc de mai multe modele diferite, el a dezvoltat un model de bază de la care a derivat mai multe variante diferite. Astfel, Bugatti a proiectat Type 57 atât ca o mașină de producție în serie, cât și ca o variantă de curse. Gama includea diferite opțiuni de motorizare şi de caroserii, precum Galibier (sedan cu patru uși), Stelvio (decapotabilă), Ventoux (sedan cu două uși) și Atalante (coupe). Citeşte continuarea articolului pentru a afla istoria interesantă a modelului, pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!