Aşadar, modelul reîmprospătat va fi în scurt timp oferit pentru prima dată cu un sistem avansat de recuperare a energiei cinetice la frânare, care este cuplat cu motoarele sale cu combustie internă existente, pentru a crea un nou propulsor electrificat integrat ce va purta insigna „B”. Potrivit suedezilor, cei care îl vor alege se vor bucura de economii de consum de până la 15%, dar şi un nivel redus de emisii emanate.
În detalii vorbind, aflăm că noua unitate B5 AWD reprezintă un agregat diesel twin turbo cu patru cilindri în linie şi un volum de 1.969 cm³, care produce 235 CP şi 480 Nm de cuplu. Cutia de viteze la care e conectat e una automată cu opt trepte, iar sistemul de tracţiune integrală vine standard. Acceleraţia 0-100 de km/h o realizează în 7.6 secunde, iar viteza maximă urcă la 220 de km/h. Află mai multe detalii din articolul complet de pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!