La baza proiectului stă modelul în versiune 50 TDI, care produce 286 de CP şi 600 de Nm cu ajutorul unui agregat de 3.0 litri. La fel cu ajutorul său, acceleraţia maşinii de la 0 la 100 de km/h o realizează în 6.3 secunde, în timp ce viteza maximă la care poate ajunge este limitată la 245 de km/h.
Odată instalat modulul ABT Engine Control (AEC), SUV-ul afişează o putere mai mare cu 15% sau 44 de CP. În acelaşi timp cuplul creşte cu 50 de Nm pentru ca la final să vedem cifrele de 330 CP şi 650 Nm. Surplusul face ca maşina să prindă suta deja în 6.1 secunde, însă viteza maximă rămâne neschimbată. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!