Caz ciudat: Un pasager a fost dat în judecată pentru că a pierdut avionul

Lufthansa a dat în judecată un pasager, care nu s-a mai prezentat la unul dintre zborurile cumpărate, relatează CNN citată de Mediafax.

Potrivit documentului de la tribunal, un bărbat neindetificat a rezervat un zbor dus-întors de la Oslo la Seattle cu escală în Frankfurt. Pasagerul a folosit zborul, dar nu a mai ajuns de la Frankfurt la Oslo.

În loc de această călătorie, bărbatul a zburat cu o rezervare separată prin compania Lufthansa, de la Frankfurt la Berlin.

Lufthansa consideră că acest lucru reprezintă o încălcare a termenilor şi condiţiilor.

Compania solicitând peste 2.000 de euro drept compensaţie.

Un tribunal districtual din Berlin a respins cazul în decembrie, dar purtătorul de cuvânt de la Lufthansa confirmă pentru CNN că deja „au făcut o cerere de apel”.

Am absolvit facultatea de litere, dar lucrez în jurnalism din '98. O perioadă îndelungată am fost știristă profilată pe teme economice și sociale. Din 2014 lucrez la Moldova.org, unde am descoperit toată paleta de culori ale presei online. Îmi place să scriu materiale explicative și analitice. Politica editorială a redacției mi-a permis să-mi lărgesc viziunile asupra mai multor aspecte ale vieții.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.