O afacere la care sigur nu v-aţi gândit, dar care SPARGE PIAȚA. Un tânăr şi-a pornit cu numai 5.000 de euro un business chiar din propria locuinţă. Ce face i-a lăsat pe toţi cu gura căscată
Ciprian Scutar, un tânăr din București, a pus bazele afacerii Nooca în iunie 2018, printr-o investiţie de 5.000 de euro, din fonduri proprii, însă activitatea businessului a început în luna ianuarie a acestui an, în mediul online.
În prezent, antreprenorul comercializează unt de arahide, unt de migdale şi cremă de ciocolată.
„Totul a început din pasiune pentru gătit. Nu eram mulţumit de ce era în comerţ şi am început să fac unturi şi creme acasă. Am împărtăşit cu câţiva prieteni, iar ei m-au încurajat şi am dat curs ideii. Tot câţiva prietenii m-au ajutat să-mi fac site-ul, iar prietena mea s-a ocupat de logo-ul firmei. Am început cu o investiţie minimă, de 5.000 de euro, deşi m-am gândit la programul Start-Up Nation, dar a căzut, pentru că suntem din Bucureşti şi primim cu 15 puncte mai puţin“, povesteşte Ciprian Scutar, fondatorul brandului Nooca, transmite zf.ro.
Produsele realizate în fabrică se vor adresa segmentului B2B, dar şi altor companii producătoare, din domeniul alimentar, precum laboratoarele de prăjituri.
Bătrânii și copiii din Mitropolia Basarabia primesc sprijin din partea Asociației Filantropia Ortodoxă Huși, în cadrul Campaniei de Paști
Primarul de Căușeni, Anatolie Donțu, DECĂZUT din drepturi. Locuitorii din Căușeni sunt așteptați să-și aleagă noul PRIMAR pe 17 noiembrie
MĂRTURII despre foametea organizată de sovietici în Basarabia (II): „Prin împrejurimi - o mulțime de cadavre, pe alocuri mâncate de oameni, ori de animale, nu se știe adevărul. Nu avea cine-i îngropa, fiindcă cei vii erau mai mult morți decât vii”