(foto) Mercedes-Benz Citan Tourer a primit un nou motor, o nouă cutie şi un pachet stilistic sportiv

Subdiviziunea Mercedes-Benz Vans oferă modelul Citan din anul 2012. Acest vehicul de dimensiuni compacte și cu un compartiment mare de încărcare este ideal pentru o gamă largă de provocări întâlnite în oraș și în timpul liber. Principalele fundații pentru succesul său au fost stabilite de combinația de înaltă funcționalitate și economie, sistemele sale extinse de siguranță și o poziţie înaltă la volan. Acum este semnificativ îmbunătățit printr-o nouă generație de motoare.

Cu efect imediat, modelul Citan Tourer dedicat transportului de pasageri poate fi comandat cu un nou motor diesel cu patru cilindri, de 1.5 litri volum şi cu tehnologie SCR, care este cuplat la o transmisie la fel nouă, manuală, în şase trepte. Familia de motoare (OM 608) este conformă cu actuala clasă de emisie Euro 6d-TEMP și este disponibilă în trei variaţii de putere.

Suplimentar, a fost pregătit un RED Design Package care îmbunătățește aspectul dinamic al dubiței mici.

Punctele forte tehnice ale generației de motoare OM 608 sunt: un sistem de post tratare a gazelor de eșapament strâns cuplat cu tehnologia AdBlue, un turbo compresor controlat electric cu o turbină variabilă pentru un timp de răspuns optimizat și un sistem de injecţie common rail cu o presiune de 2000 bar. OM 608 este cu 5.43 CP mai puternic decât predecesorul său OM 607 și îndeplinește acum standardul Euro 6d-TEMP.

În această privință au fost implementate următoarele măsuri specifice: utilizarea unei combinații de recirculare a gazelor de eșapament de înaltă presiune și răcire cu presiune joasă pentru optimizarea emisiilor netratate. În acest scop, întregul sistem de răcire a fost revizuit, inclusiv prin utilizarea unui cooler de aer încărcat, la rândul său răcit cu apă, cu eficiență îmbunătățită în mod semnificativ. Pentru post tratarea gazelor de eșapament, convertoarele catalitice SCR cu contorizare AdBlue sunt utilizate pentru prima dată alături de convertorul catalitic de oxidare și filtrul de particule de funingine.

Blocul motorului din fontă este acum mai uşor, în timp ce rigiditatea sa a crescut. Pistoane din oțel care contribuie la optimizarea greutăţii sunt utilizate ca și înainte. Înălțimea de construcție a noului cap cilindru din aluminiu a fost scurtată, iar masele mutate ale trenului de supape s-au redus. Colectorul de admisie este acum integrat în capacul capului cilindrului.

Presiunea sistemului de injecţie common rail a crescut de la 1.600 la 2.000 de bar. Injectoarele controlate electromagnetic au acum câte opt orificii de injecție. Acest lucru facilitează controlul precis al arderii prin până la șase injecții per ciclu de lucru. Dubla preinjectare este folosită pentru a optimiza zgomotul de ardere.

Pe Citan Tourer, OM 608 este oferit în combinație cu noua transmisie manuală în 6 trepte. Această dubiță mică are acum un levier impresionant de confortabil, un interval mărit de schimb a treptelor şi respectiv un consum mai redus de combustibil.

Modelul va fi disponibil la comandă în versiunile: 108 CDI (80 CP/210 Nm), 109 CDI (95 CP/230 Nm) și 111 CDI (116 CP/260 Nm). Consum mixt estimat declarat este între 4.6 – 4.8 litri la 100 de km parcurşi. Din vara acestui an motorul va fi disponibil şi pe modelul utilitar Citan Panel Van.

Citan stimulează aspectul său autonom și atractiv, cu o nouă linie de echipament, disponibilă cu efect imediat. Pachetul RED Design îmbunătățește exteriorul cu accente de culoare roşie și conferă micului van un caracter mai sportiv. Noul pachet include benzi decorative roșii sub grila radiatorului frontal posterior și pe carcasele oglinzilor retrovizoare și benzi gri care sunt aplicate în partea inferioară a uşilor laterale.

De asemenea, grila radiatorului devine cromată și mai există o fâşie similară pe hayon. Pachetul este disponibil atât pentru Citan Tourer, cât şi pentru Citan Panel Van.

Interiorul este, de asemenea, prezentat cu accente de culoare, ca parte a RED Design Package. Există două pachete de styling în acest caz. Colour Interior Design Package include inele de culoare roşie în jurul deflectoarelor sistemului de climatizare şi a difuzoarelor, precum şi cusături contrastante de culoare roşie pe scaunele faţă şi pe toate tetierele. Chrome Interior Design Package înlocuieşte inserţiile roşii cu unele cromate.

Citan Tourer câștigă puncte forte pentru că oferă nişte scaune spate confortabile cu scaunele sale confortabile, cu suporturi laterale şi cu o tapiţerie textilă din material robust şi care respiră. Un interior funcțional cu diverse facilități de depozitare, plus compartimente opționale ascunse în podea, crește confortul. Și datorită banchetei spate rabatabile în câțiva pași simpli, compartimentul pasagerilor poate fi transformat în unul practic pentru transportarea mărfurilor.

Ca fiecare Mercedes-Benz, Citan este echipat extensiv cu sisteme de siguranță. Printre acestea se numără Electronic Stability Program ADAPTIVE ESP, standard pentru toate variantele și ia în considerare starea de încărcare a vehiculului, precum și Brake Assist. În plus, un senzor de lumină şi ploaie, un sistem de monitorizare a presiunii în anvelope sau o cameră video spate cu afişaj în oglinda retrovizoare sunt disponibile ca opțiuni.

În Germania, preţul de start al unui Citan dedicat transportului de pasageri are un preţ de start de 20.670 de euro.

Cmentariile sunt închise

http://sisfora.pekalongankab.go.id/assets/laporan/ https://jdih.sumbawakab.go.id/ https://perpus.pn-wates.go.id/ https://siat.unpad.ac.id/eoffice2020/uploads/