PCRM, PN și Blocul ACUM, formațiunile ce au declarat cheltuieli modeste în primele zile ale campaniei electorale: Niciun leu pentru publicitate la TV

Dacă Partidul Democrat (PDM), Partidul Socialiștilor (PSRM) și Partidul Șor (PȘ) au cheltuit milioane de lei în primele zile ale campaniei electorale, iată că Partidul Comuniștilor (PCRM), Partidul Nostru (PN) și Blocul Electoral ACUM (PAS și PPDA) sunt mai modești la acest capitol. Potrivit rapoartelor financiare prezentate la CEC, formațiunile au cheltuit câteva sute de mii de lei pentru publicitate, investiți pentru materialele promoționale (postere, stegulețe, tricouri, etc.) și pentru serviciile bancare.

Foto: UNIMEDIA

PCRM în prima zi de campanie electorală a cheltuit în total o sumă în valoare de 239 113 lei, dintre care 163 286 lei pentru publicitate. Comuniștii nu am dat nici un leu pentru a-și face publicitate la TV, doar 131 936 lei pentru spoturile electorale la radio și 31 350 pentru presa scrisă.

De asemenea, 12 900 lei au fost repartizați pentru materialele promoționale (postere, stegulețe, tricouri, etc.), 200 de lei pentru serviciile bancare, 48 200 de lei pentru servicii de comunicații (telefonie fixă, telefonie mobilă, internet, etc.). Încă 14 526 de lei pentru rechizite de birou și alte necesități în campanie.

Cheltuieli modeste a declarat și PN - 102 337 lei în primele zile de campanie electorală, însă formațiunea a cheltuit zero lei pentru publicitate electorală la TV, ei au plătit bani doar pentru a-și face publicitate în presa scrisă - 50 400 și 6 600 de lei pentru materiale promoționale.

De asemenea, formațiunea a mai dat 45 336 de lei pentru combustibil. Iar pentru servicii bancare un leu.

Blocul Electoral ACUM a indicat în raportul privind veniturile și cheltuielile în campania electorală o sumă în valoare de 455 632 de lei, dintre care irosiți au fost 121 113 lei.

4 702 lei s-au cheltuit pentru reflectarea evenimentelor în mass-media și 7 200 de lei pentru postere, stegulețe, chipiuri, tricouri, etc.


Pub