(foto) UNIMEDIA, primul portal de știri ce a semnat Codul de conduită privind desfășurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile parlamentare

UNIMEDIA este primul portal de știri ce a semnat astăzi, 31 ianuarie, Codul de conduită privind desfășurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile parlamentare ce se vor desfășura la 24 februarie curent.

Foto: UNIMEDIA

Până astăzi, 6 concurenți electorali și 11 instituții mass-media au semnat și s-au angajat să respecte Codul de conduită privind desfăşurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile Parlamentului Republicii Moldova și referendumul republican consultativ din 24 februarie 2019.

Din partea concurenților electorali înregistrați în circumscripția națională, Codul a fost semnat de către:

  • Partidul Democrat din Moldova;
  • Partidul Politic “Partidul Socialiștilor din Republica Moldova”;
  • Blocul electoral „ACUM Platforma DA și PAS”;
  • Partidul Politic „Șor”.
  • Partidul Liberal.
  • Partidul Verde Ecologist.

Semnatari în rândul instituțiilor mass-media:

  • Media Alternativa AO TV8;
  • Postul de televiziune Jurnal TV;
  • Postul de televiziune Pro TV;
  • Compania Teleradio Moldova;
  • Canal 2;
  • Canal 3;
  • Publika TV;
  • Prime TV;
  • NTV Moldova;
  • STS Domașnii.
  • UNIMEDIA.

Codul de conduită este o convenţie încheiată între concurenţii electorali şi reprezentanţii mass-media, care reglementează normele de conduită ale concurenților electorali/participanții la referendum şi reprezentanţii mass-media implicaţi în procesul desfăşurării şi reflectării campaniei electorale.

Cristian Jardan / Sursa:UNIMEDIA
Cristian Jardan / Sursa:UNIMEDIA
Codul de conduită / Sursa:UNIMEDIA
Codul de conduită / Sursa:UNIMEDIA
Cristian Jardan / Sursa:UNIMEDIA
Cristian Jardan / Sursa:UNIMEDIA


Pub