În 2018, rezultate puternice s-au remarcat în trimestrul II cu o creştere de până la 4.8% şi în trimestrul III cu o creştere de până la 1.1%, comparativ cu cifrele similare din 2017. Totuşi, declinul cel mai mare în vânzări a fost anume spre sfârşitul anului, în trimestrul IV, cu până la -7.5%, volumul de maşini vândute în această perioadă fiind cel mai mic din 2014.
Comentând rezultatele din anul 2018, Felipe Munoz, analist global al companiei analitice JATO, a declarat: „Efectele WLTP și lipsa disponibilității multor modele cheie în mai multe ţări au afectat înregistrările de maşini în trimestrul IV, ceea ce nu este surprinzător, dat fiind faptul că până la sfârșitul lunii noiembrie mai puțin de două din trei versiuni disponibile în Europa au fost omologate”. Citeşte continuarea pe AutoBlog.MD
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!