Alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi, din nou lider în vânzările de maşini: 1 din 9 realizate în 2018 îi aparţine

Calculele au fost făcute şi s-a tras linia. Marii producători de autovehicule, Alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi, Toyota Motor Corporation şi VW Group (mai devreme), au anunţat astăzi rezultatele vânzărilor la nivel global în anul 2018.

Primii şi-au menţinut poziţia de lider mondial în volumul de vânzări de autoturisme şi vehicule utilitare uşoare, cu o cifră de vânzări în decursul celor 12 luni până la 31 decembrie 2018 de 10.756.875 de unități!

Foto: profit.ro

Vânzările de mașini pentru anul 2018 a Alianţei au crescut cu 1.4% față de anul precedent (10.608 milioane), pe fondul cererii continue de vehicule, inclusiv de Renault Clio, Captur și Sandero, de Nissan X-Trail/Rogue și Sentra/Sylphy și de Mitsubishi Eclipse Cross și XPANDER.

Vânzările mai multor vehicule care utilizează arhitectura Common Module Family (CMF), un pilon cheie al planului pe termen mediu al Alliance 2022, au sporit ritmul şi în 2018. Aceastea au inclus şi vânzările inaugurale ale lui Renault Kwid pe mai multe piețe internaționale, împreună cu creșterea producției modelului Nissan Frontier, care împarte arhitectura cu modelele Renault și Mercedes-Benz. Află mai multe date statistice, pe AutoBlog.MD


Pub