Ferrari a devenit cel mai puternic brand auto din lume, iar Mercedes-Benz cel mai valoros

Producătorul italian de maşini super sport, Ferrari, a recâştigat titlul de cel mai puternic brand al lumii, deţinut ultima oară în 2014. Astfel, forţa constructorului italian a crescut până la un scor Brand Strength Index (Indexul Puterii Brandului – BSI) de 94.8 din 100, de la 91.5, surclasând alte mari companii precum McDonald’s, Coca-Cola, Rolex, Lego sau Disney.

Brand Strength Index măsoară eficacitatea performanţei unui brand în raport cu competiţia.

Foto: motor1.com

Brand Finance determină puterea relativă a mărci printr-un scor echilibrat în care evaluează investiţiile de marketing, capitalurile proprii ale acţionarilor şi performanţa afacerii.

Conform acestor criterii, Ferrari este cel mai puternic dintre cele 14 branduri prezente în Brand Finance Global 500, ediţia 2019, care au primit cel mai ridicat rating AAA+. Citeşte articolul complet şi vezi care sunt cele mai valoroase branduri auto, pe AutoBlog.MD


Pub