21:39:59 19.04.2024
Stiri

Cele mai CIUDATE scuze ale companiilor aeriene și cum să obțineți BANI pentru problemele de zbor întâmpinate

Știri 01.11.2018 09:00 Vizualizări1336 Autor: Ziarul National
Cele mai CIUDATE scuze ale companiilor aeriene și cum să obțineți BANI pentru problemele de zbor întâmpinate AirHelp


Pentru zborurile întârziate sau anulate, pasagerii pot avea dreptul la despăgubiri de până la 600 de euro de persoană. În conformitate cu legea UE CE261, „circumstanțele extraordinare”, cum ar fi grevele neanunțate, condiţiile meteorologice extreme sau urgențele medicale, scutesc companiile aeriene de obligația lor legală de a plăti despăgubiri. Cu toate acestea, unele companii aeriene abuzează adesea de definiția a ceea ce implică o circumstanță extraordinară. Iată câteva exemple în care clienții AirHelp au ajuns să obțină despăgubirea legală:

Cele mai ciudate trei scuze: puterea solară, toalete murdare și pasageri misterioși

Pe parcursul celor cinci ani de existență, AirHelp a auzit cele mai ciudate motive din partea companiilor aeriene care utilizează circumstanțele extraordinare ca praf în ochi pentru a nu fi nevoite să plătească despăgubiri. De exemplu, o companie aeriană a explicat că întârzierea lor se datorează faptului că aeronava a fost înghețată, obligând echipajul să aștepte ieșirea soarelui și decongelarea avionului.

În Marea Britanie, o companie aeriană a declarat că zborul a întârziat din cauza unei urgențe medicale. Odată ce cazul a ajuns în instanță, așa-numita urgență medicală s-a dovedit a fi o problemă neplăcută la toaletă. Cineva a avut probleme de digestie. Deși erau mai multe toalete în avion, pilotul a decis să întârzie zborul până când s-a făcut curăţenie peste tot. Durata programată a zborului era de numai 45 de minute.

Un caz foarte misterios s-a întâmplat în Germania. Pentru a evita plata despăgubirii datorate, o companie aeriană a afirmat că pasagerul care a depus o plângere nu există deloc. Odată ce departamentul juridic al AirHelp a dovedit existența pasagerului, această scuză a dispărut în neant.

Cinci ani de AirHelp: peste 300 de milioane de Euro pentru pasageri

De la înființarea companiei AirHelp, avocații săi nu numai că și-au petrecut timpul ascultând scuze de la companiile aeriene, ci au şi determinat plata unor despăgubiri în valoare cumulată de peste 300 de milioane de Euro, în 188 de țări. În ansamblu, AirHelp a ajutat mai mult de cinci milioane de pasageri să solicite despăgubiri și a ajutat chiar şi la stabilirea unor precedente juridice. De exemplu, datorită activității AirHelp, pasagerii pot solicita despăgubiri pentru întreaga distanță a călătoriei lor atunci când au pierdut un zbor de legătură. Copiii fără locuri proprii se pot bucura de drepturi egale cu alți pasageri atunci când se confruntă cu întreruperi ale zborului.


Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
19.04.2024 09:13 Nicolae Negru Nicolae Negru // Despărțirea apelor p...

15.04.2024 09:20 Nicolae Negru Nicolae Negru // Simțul realității și...

12.04.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Recensământul ca o f...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Cum veți vota la referendumul care va avea loc în toamna anului 2024 în R. Moldova?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md