Trimite e-mail | Printeaza
Diverse
14.08.2018

Cadourile protocolare primite de deputați și funcționari vor fi expuse în muzeul Parlamentului

La finele sesiunii de primăvară, Biroul permanent a aprobat Regulamentul cu privire la activitatea muzeului Parlamentului. Preluarea în gestiune a exponatelor sau colecţiilor de bunuri se va face de către persoana responsabilă de activitatea muzeului pe baza unui act în care vor fi enumerate piesele și li se vor atribui numere de inventar. După caz, persoana responsabilă va purta răspundere disciplinară, civilă, contravențională sau penală pentru integritatea și starea de conservare a bunurilor patrimoniale.

Regulamentul stipulează obiectivele muzeului și activitățile care se pot desfășura în incinta acestuia. Astfel, printre obiective sunt constituirea, conservarea, evidența, protejarea și dezvoltarea patrimoniului muzeal. De asemenea, este reglementată colaborarea cu muzee din țară, instituții culturale, de învățământ, neguvernamentale și misiuni diplomatice pentru realizarea unor proiecte și programe comune.

Pentru promovarea instituției și a imaginii instituționale a Parlamentului Republicii Moldova, muzeul va avea un punct de comercializare a suvenirelor cu logoul Legislativului, modalitatea de activitate a căruia urmează a fi reglementată.

Muzeul Parlamentului a fost inaugurat la 23 mai 2017, de Ziua Legislativului. Printre exponatele ce se regăsesc, în prezent, în muzeu, sunt documente istorice, fotografii și cadouri protocolare, primite de deputați de-a lungul anilor, anunță Direcția comunicare și relații publice a Parlamentului Republicii Moldova.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus