/LIVE TEXT/ Război în Ucraina, ziua 785: Reuniune NATO-Ucraina și recordul anunțat de Zelenski. Zaharova atacă din nou Moldova

Pierderi nemaivăzute pentru Facebook: 123 miliarde de dolari într-o singură zi

missing
29 iulie 2018, ora 16:15

Joi seară, la închiderea bursei, Facebook valora 629,6 miliarde de dolari. Imediat ce s-a deschis bursa astăzi de dimineaţă, valoarea companiei a scăzut imediat la doar 506,2 miliarde de dolari. În continuare Facebook este una dintre cele mai mari şi mai valoroase companii din lume, însă o scădere atât de mare era greu de imaginat cu doar câteva luni în urmă. Se pare că scandalul Cambridge Analytica, alături de noul regulament european GDPR au avut efecte negative în rândul utilizatorilor, care au început să plece de pe platforma Facebook.

Compania a încercat să „dreagă” scăderile de utilizatori de pe Facebook în anumite regiuni lăudându-se cu 2,5 miliarde de utilizatori care folosesc măcar unul/una dintre serviciile sau aplicaţiile companiei, însă investitorii nu au fost impresionaţi.

Pentru a pune lucurile în context, întregul stoc de Bitcoin de pe piaţă din acest moment valorează 141 miliarde de dolari, Netflix valorează 158 miliarde de dolari, în timp ce Twitter şi Snap Inc. valorează 33, respectiv 17 miliarde de dolari. Practic, Facebook a pierdut într-o zi în valoare cam întreaga piaţă de Bitcoin, sau patru companii de mărimea Twitter.

Cu siguranţă, preţul acţiunilor va continua să crească în următoarele săptămâni şi luni, însă este destul de clar că Facebook trebuie să aducă utilizatorii înapoi pe reţeaua sa de socializare, întrucât numai un număr din ce în ce mai mare de utilizatori care să consume conţinut si implicit reclame, pare să mulţumească investitorii.

Abonează-te la știri pe e-mail

TV8.md este site-ul de știri din Republica Moldova cu noutăți sociale, politice și economice de ultima oră, meteo astăzi, emisiuni, interviuri și investigații.
TiktokFacebookInstagramYoutubeTelegram

© 2024 TV8.md. Preluarea materialelor publicate pe tv8.md se face doar cu citarea sursei și prin intermediul unui link activ către pagina articolului.

FacebookInstagramYouTubetwittertelegramtelegram