Mercuriul de aur, la categoria Marca Consacrată, este cea mai mare distincție și se oferă companiilor care, timp de 5 ani consecutiv, au primit trofee în cadrul Galei Businessului Moldovenesc.
„Mă bucură acest fapt, pentru că inovăm pentru a simți bucuria clientului. Facem tot posibilul ca cele mai noi tehnologii să ajungă în casa clienților noștri, casa chișinăuienilor și cetățenilor Republicii Moldova”, a menționat Alexandru Machedon, director „Starnet”.
„StarNet” este compania numărul unu în ceea ce privește creșterea numărului de clienți, iar acest trofeu vine să confirme efortul echipei de a schimba viitorul prin tehnologii de comunicații electronice.
„Noi avem o bază de clienți cu peste 120 de mii de clienți și permanent muncim la monitorizarea calității deservirii, monitorizarea calității serviciilor și în fiecare lună când plătești factura poți da apreciere echipei StarNet – de la 1 la 10 și pot să vă spun că peste 90% din clienți ne-au evaluat cu 9 și 10”, susține Alexandru Machedon.
Gala Businessului Moldovenesc este la a 15-a ediție și a reunit oameni de afaceri și companii cu pondere în sfera dezvoltării economiei țării.
„Evenimentul de astăzi are drept scop identificarea și promovarea celor mai competitive mărci autohtone, dar și a companiilor în general care au implementat cu succes standardele europene”, a declarat Chiril Gaburici, ministrul Economiei.
De-a lungul anilor, „StarNet” a lansat proiecte de milioane în sfera socială, iar începând cu 2009 s-a concentrat pe Responsabilitatea Socială Corporativă în domeniul educației, contribuind astfel la dezvoltarea întregii țări.