(video) Ucenicii VW au pregătit două maşini pentru Worthersee: Un Golf cu 411 CP şi un altul care merge doar cu CNG

Două echipe de ucenici ai Volkswagen au dezvoltat și au construit de sine stătător două automobile conceptuale pentru cea de-a 37-a întâlnire GTI organizată anual în preajma lacului Wörthersee din Austria.

Specialiștii în devenire ai Volkswagen şi-au prezentat mașinile lor unui public larg: Golf GTI Next Level (făcut de tineri de la uzina VW din Wolfsburg) și Golf Variant TGI GMOTION (făcut de tineri de la uzina VW din Zwickau).

https://www.youtube.com/watch?v=yXu_IWwQFqc

Cele două Golf-uri unice au fost create în aproximativ nouă luni de zile, pe baza ideilor a 29 de ucenici, cu vârste cuprinse între 18 şi 23 de ani, care au 12 specialităţi diferite. Pentru proiectarea exterioară și interioară, tinerii au contribuit cu aptitudini remarcabile și au folosit metode de dezvoltare digitală și de producție, cum ar fi tehnologia de imprimare CAD și 3D.

De asemenea, au programat aplicații dedicate pentru controlul funcțiilor speciale ale unui vehicul prin telefon sau tabletă.

Vezi şi: (video) Cel mai rapid VW Golf GTI de serie va fi prezentat în premieră mondială la Worthersee

Primul automobil care nu va fi lansat în serie a fost botezat Golf GTI Next Level. Acesta ascunde sub capotă un motor TSI de 2.0 litri, care produce 411 CP şi 511 Nm de cuplu la 4.440 de rpm. Cutia de viteze este una automată cu şapte trepte şi dublu ambreiaj.

Caroseria îi este făcută în două scheme de culori: white silver metallic şi deep black pearl effect, cu folii contrastante realizate manual în nuanţele: tungsten silver metallic, indium grey metallic, carbon steel grey metallic şi tornado red.

Jantele forjate din aluminiu măsoară 20 de inci şi au fost preluate de la supercarul Audi R8, iar anvelopele sunt de model Dunlop SportMaxx GT GTI 2018.

Habitaclul este tapiţat cu piele Nappa în culoare Titanium black şi cu Alcantara în culoare Ice grey.

Ceea ce face maşina neobişnuită se ascunde în detalii. De exemplu, ucenicii au realizat un parbriz care poate fi încălzit wireless şi reflectă razele infraroşii. Geamurile laterale şi luneta au fost umbrite şi pot absorbi 90% din razele ultra violete.

De asemenea, pe lângă numeroase dotări pe care le-a preluat de la un Golf GTI obişnuit, lista de echipamente exclusive include: instalaţie HiFi în portbagaj cu un monitor retractabil şi o consolă de joc; sistem audio cu 12 difuzoare şi o putere de 2.480 de waţi; volan cu butoane suplimentare pentru funcţii cum ar fi controlul clapetelor din eşapament; sistem de iluminare sub caroserie care este controlat dintr-o aplicaţie; eşapament nou din oţel inoxidabil; turbo compresor modernizat, alături de sistemul de admisie, cel de evacuare; un intercooler mai mare şi pistoane forjate; suspensie coilover Bilstein B16 Damptronic, legată de controlul adaptiv al șasiului DCC; mecanisme de frânare Brembo cu discuri din ceramică, etc.

Al doilea automobil este un break Golf – Golf Variant TGI GMOTION – maşină dotată cu un propulsor TGI de 1.5 litri, care produce 131 de CP şi ştie să consume doar CNG (gaz natural comprimat). Cutia de viteze este un DSG cu şapte trepte şi dublu ambreiaj, iar sistemul de tracţiune este unul integral.

Caroseria îi este înfrumusețată cu o schemă cu patru culori: ice, hallmark, St. James red, deep black pearl effect. Jantele îi sunt de model Messer ME11-3 de 20 de inci, iar anvelopele – Michelin Pilot Sport S 225/35/R20.

Habitaclul este tapiţat cu piele Vienna în culoare Titanium black şi cu Alcantara în aceeaşi culoare.

Pentru exteriorul său, tinerii specialişti din Zwickau au preluat kitul cu elemente de protecţie de la versiunea Alltrack, inclusiv a dedesubtului. Pe railings-urile vopsite în negru a fost montat un portbagaj Thule Motion XT. Jantele au fost produse special pentru această maşină şi sunt făcute din trei părţi.

Din punct de vedere tehnic s-a intervenit la suspensie: cea din spate a devenit una multi link, iar în general garda la sol a maşinii poate coborî cu până la 40 de mm. Mecanismele de frânare au câte patru pistoane în etriere, iar sistemul de evacuare a gazelor de eşapament este unul modificat.

În habitaclu au fost montate nişte scaune sport, un volan acoperit cu Alcantara, mai multe inserţii decorative din acelaşi material şi cu nişte cusături contrastante de culoare roşie, alături de un sistem de iluminare ambientală care poate fi controlat wireless şi un sistem audio cu o putere totală de 400 de waţi.

Ediţia din acest an a festivalului VAG GTI de la Wörthersee este a 11-a consecutivă în care stagiarii VW fac maşini conceptuale pe baza modelului Golf GTI.

Anterior au existat modelele:

  • 2008 Golf GTI Performance
  • 2009 Golf GTI Street
  • 2010 Golf GTI Yellow Pearl
  • 2011 Golf GTI Reifnitz
  • 2012 Golf GTI Black Dynamic
  • 2013 Golf GTI Cabrio Austria
  • 2014 Golf GTI Wolfsburg Edition
  • 2015 Golf GTI Dark Shine
  • 2016 Golf GTI Heartbeat
  • 2017 Golf GTI First Decade

Iată ce maşină au făcut în 2017: (foto) VW a prezentat la festivalul de la Worthersee un Golf GTI hibrid cu 410 CP

Iată ce maşină au făcut în 2016: (video) Stagiarii Volkswagen au pregătit pentru Wörthersee un Golf GTI special cu 400 de CP

GALERIE FOTO:

Cmentariile sunt închise