Potrivit lui Kripalani, Apple poate folosi acest lucru pentru a împiedica repararea iPhone-ului în centrele de service neoficiale.
Din cauza funcționării defectuoase a smartphone-urilor au fost returnate două mii de iPhone-uri, afirmă Kripalani. Angajații unor magazine de reparații terțe sunt siguri că problema este legată de microcipul care este pe fiecare ecran al iPhone-ului. Ei spune că au înțeles deja care este esența problemei și au venit cu modalități de a le rezolva. Însă, aceasta înseamnă că iPhone-ul 8 actualizat va trebui să fie deschis din nou pentru a actualiza cipul.
Aceeași sursă spune că, nu este clar dacă Apple va lansa o actualizare care returnează capacitatea de lucru la iPhone 8, reparat în centre de servicii terțe. Compania nu a dat încă un răspuns oficial.
În 2017, o problemă similară a fost raportată de proprietarii iPhone 7. Scanerul Touch ID pe telefoanele reparate în servicii neoficiale a încetat să mai funcționeze după lansarea actualizării iOS.