Categoria: Proiecte de dezvoltate a turismului din Republica Moldova
Locul I – Fii Oaspetele Nostru
Locul II – Lansarea noului Spot de Promovare a Turismului
Locul III – Crearea Centrul de Informare pentru Turiști
Categoria: Unități de cazare turistică din Republica Moldova amplasate în afara Chișinăului
Locul I – Agro Pensiunea Butuceni
Locul II – Hotel Purcari
Locul III – Hanul lui Hanganu
Categoria: Branduri care promovează turismul din Republica Moldova
Locul I – Pomul Vieții
Locul II – Cricova
Locul III – Wine of Moldova
Categoria: Evenimente care generează flux de turiști străini
Locul I – Ziua Națională a Vinului
Locul II – DescOperă
Locul III – Festivalul Marțisor
Categoria: Destinații turistice recomandate turiștilor străini
Locul I – Orheiul Vechi
Locul II – Cramele Cricova
Locul III – Castelul Mimi
Categoria: Vinuri din Republica Moldova recomandate turiștilor străini
Locul I – Negru de Purcari
Locul II – Cricova Cuvee Prestige Brut
Locul III – Roșu de Bulboaca – Castel Mimi
Categoria: Vinării din Republica Moldova recomandate turiștilor străini
Locul I – ASCONI
Locul II – ETCETERA
Locul III – CRICOVA
Categoria: Ambasadori ai turismului din Republica Moldova
Locul I – Ansamblul „JOC”
Locul II – Eugen DOGA
Locul III – Carla’s Dreams
Categoria: Transportatori avia care operează curse în Republica Moldova
Locul I – Turkish Airlines
Locul II – Austrian Airlines
Locul III – Wizz Air
Categoria: Agenții de turism receptor din Republica Moldova
Locul I – Solei Turism
Locul II – Tatrabis
Locul III – Best Moldova
Categoria: Surse media de promovare a turismului din Republica Moldova
Locul I – moldova.travel
Locul II – orheianca.eu
Locul III – diez.md
Categoria: Oameni ai turismului receptor din Republica Moldova
Locul I – Veronica RAEȚCHI – TOMESCU
Locul II – Cristina FROLOV
Locul III – Anatolie BOTNARU
Categoria: Meșteri populari care promovează Republica Moldova
Locul I – Vasile GONCIARI
Locul II – Tatiana POPA
Locul III – Maria CRISTEA
Categoria: Transportatori auto care operează curse în Republica Moldova
Locul I – Eurolines
Locul II – Alverstur
Locul III – Pasager.md
Categoria: Ghizi de turism din țară recomandați turiștilor străini
Locul I – Elena SCOBIOALĂ
Locul II – Nicolae BULAT
Locul III – Natalia COJUHARI
Categoria: Unități de cazare turistică din Republica Moldova amplasate în Chișinău
Locul I – Radisson Blu Leogrand Hotel
Locul II – Nobil Luxury Boutique Hotel
Locul III – Berd’s Design Hotel
Categoria: Restaurante recomandate turiștilor străini
Locul I – La Plăcinte
Locul II – Popasul Dacilor
Locul III – La Taifas
Categoria: Agenții de turism emițător din Republica Moldova
Locul I – Voiaj Internațional
Locul II – Toco Tur
Locul III – Solei Turism
Categoria: Oameni ai turismului emițător din Republica Moldova
Locul I – Afanasie EȘANU
Locul II – Igor MÎRA
Locul III – Tatiana MIRON
Categoria: Bucate îndrăgite de turiștii care vizitează Republica Moldova
Locul I – Plăcinte
Locul II – Sarmale
Locul III – Zeamă
Marina Gospodarenco, director de marketing, Oficiului Național al Viei și Vinului, locul III Categoria „Branduri care promovează turismul din Republica Moldova”: „Brandul vinicol de țară „Vinul Moldovei. O legendă vie” duce faima Republicii Moldova peste hotarele țării. Datorită pașilor importanți parcurși în ultimii ani de sectorul vitivinicol, Vinul Moldovei – produs al mândriei naționale și exponent al tradițiilor vinicole milenare- devine tot mai cunoscut și mai apreciat atât în țară cât și peste hotare.”
Svetlana Matvieci, blogger, Orheianca.eu, locul II, categoria „Surse media de promovare a turismului din Republica Moldova”: „Premiul este o recunoaștere a eforturilor și implicării mele în promovarea Moldovei ca destinație turistică. Prin intermediul blogului Orheianca.eu îmi doresc să contribui și mai mult la îmbunătățirea imaginii Moldovei și în special a destinațiilor turistice din raionul Orhei.”
Anatol Botnaru, director, Pensiunea Eco-Resort „Butuceni”, locul I, categoria „Unități de cazare turistică din Republica Moldova amplasate în afara Chișinăului”: „ Acest premiu este o confirmare că toate acțiunile întreprinse împreună cu partenerii strategici de dezvoltare contribuie la poziționarea Moldovei ca fiind o destinație turistică atractivă pentru turiștii străini. Vizitatorii sunt impresionați de autenticitatea satului moldovenesc, a gastronomiei locale și a tradițiilor noastre, de aceea este bine să le arătam Moldova așa cum este ea. Vă invit la Butuceni ca să savurați din mierea satului.”