Pe urmele lui Filip: Silvia Radu caută șefi la Primărie, după ce a anunțat că va lichida mai multe direcții și subdiviziuni

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Primăria Chişinău a anunţat un concurs pentru funcţiile publice vacante din cadrul instituţiei. Autorităţile municipale au nevoie de şapte şefi de direcţii. Anunțul vine după ce luni primarul interimar al Chișinăului, Silvia Radu, a anunțat că va lichida mai multe direcții și subdiviziuni de la instituție, un truc apropiat premierului Pavel Filip, care a redus numărul de ministere din Guvern.

Primăria are nevoie de:

– Şef al Direcţiei generale finanţe;
– Şef al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie;
– Şef al Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii;
– Şef al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport;
– Şef al Direcţiei municipale pentru protecţia drepturilor copilului;
– Şef al Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare;
– Şef al Direcţiei autorizare şi disciplină în construcţii.

Cerinţele specifice pentru fiecare funcţie publică vacantă, sunt următoarele:

a) Şef al Direcţiei generale finanţe.
Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției generale, şi anume:
– Economie
– Contabilitate
– Finanțe și bănci
– Studii de master în domeniu specializărilor de la ciclu de licență, master în administrație publică sau management.

b) Şef al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie
Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției generale, şi anume:
– Autovehicule, nave și aeronave, cu specialitatea Ingineria transportului auto;
– Arhitectură și dezvoltare teritorială, cu specialitatea Planificare urbană și regională
– Construcții și inginerie civilă, cu specialitatea Căi ferate, drumuri și poduri
– Studii de master în domeniu specializărilor de la ciclu de licență sau master în administrație publică.

c) Şef al Direcţiei generale comerţ, alimentaţie publică şi prestări servicii;
Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției generale, şi anume:
– Marketing cu specialitatea Marketing și logistică;
– Merceologie și comerț cu specialitatea Merceologie și comerț;
– Procesarea alimentelor cu specialitatea Tehnologia și managementul alimentației publice;
– Tehnologia produselor alimentare
– Juridice
– Economice
– Studii de master în domeniu specializărilor de la ciclu de licență sau master în administrație publică sau management.

d) Şef al Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport;
Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției generale, şi anume:
– Științe ale educației cu specialitatea Pedagogie
– Pedagogie (educație socială)
– Psihopedagogie
– Psihopedagogie specială
– Economie
– Studii de master în domeniile: educațional / administrației publice / management;

e) Şef al Direcţiei generale locativ-comunală şi amenajare;
Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției generale, şi anume:
– Construcții și inginerie civilă, cu specialitatea Construcții industriale și civile
– Arhitectură și dezvoltare teritorială, cu specialitatea Planificare urbană și regională
– Inginerie și management pe ramuri
– Juridice
– Management
– Studii de master în domeniile studiilor de licență/ master în domeniile menționate mai sus / administrație publică sau oricare altă specialitate din domeniul construcțiilor și inginerie civilă cu master la specialitatea construcții industriale și civile.

f) Şef al Direcţiei municipale pentru protecţia drepturilor copilului;
Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției generale, şi anume:
– Științe ale educației, cu specialitatea Pedagogie
– Pedagogie (educație socială)
– Psihopedagogie
– Psihopedagogie specială
– Asistență socială, cu specialitatea Asistență socială
– Studii de master în domeniile:educațional/administrației publice.

g) Şef al Direcţiei autorizare şi disciplină în construcţii
Studii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției generale, şi anume:
– Construcții și inginerie civilă, cu specialitatea Construcții industriale și civilă
– Arhitectură și dezvoltare teritorială, cu specialitatea Arhitectură sau Planificare urbană și regională
– Studii de master în oricare altă specialitate din domeniul construcției și ingineriei civilă cu condiția că are master în construcții industriale și civile / planificare urbană și regională / pot avea master în administrație publică sau management.

De asemenea, una din condiţiile de bază pentru toate funcţiile publice vacante expuse la concurs este experienţă profesională în domeniu, dar şi experiență managerială a candidaţilor, conform celor de la Primărie.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...