18:25:07 19.04.2024
Stiri

EXPERIMENT în R. Moldova // Ce observă oamenii într-o reclamă la BERE, făcută de un model: Femeile - sloganul, bărbații - fesele

Știri 30.12.2017 20:00 Vizualizări2186 Autor: Ziarul National
EXPERIMENT în R. Moldova // Ce observă oamenii într-o reclamă la BERE, făcută de un model: Femeile - sloganul, bărbații - fesele
Poză simbol


Pentru a testa dacă sexul în publicitate vinde, „Magenta Consulting” a realizat, în 2017, un studiu „Eye Tracking”, separat pentru femei și bărbați, cu o imagine cu sex-appeal de promovare a berii.

Sloganul spunea: „Dacă cel care a inventat degustătorul ar fi băut Skol, acesta ar fi arătat nu așa. Ci așa”.

Studiul a arătat că femeile au citit sloganul, s-au uitat la fața modelului și i-au analizat silueta. S-au gândit, probabil, cât de comod ar fi să bei la nivelul din cea de-a doua poză și au observat marca băuturii alcoolice. Au remarcat și canapeaua de pe fundal - cât de atente sunt la detalii!



Bărbații, însă, au reacționat cu instinctele. S-au uitat la fese și au ignorat sloganul. Au privit din nou la fese și la senzualitatea cu care modelul bea. Au observat cel mai important element – denumirea berii Skol. Canapeaua din spate - niciunul nu a remarcat-o.


Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
19.04.2024 09:13 Nicolae Negru Nicolae Negru // Despărțirea apelor p...

15.04.2024 09:20 Nicolae Negru Nicolae Negru // Simțul realității și...

12.04.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Recensământul ca o f...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Cum veți vota la referendumul care va avea loc în toamna anului 2024 în R. Moldova?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md