EXPERIMENT în R. Moldova // Ce observă oamenii într-o reclamă la BERE, făcută de un model: Femeile - sloganul, bărbații - fesele
Pentru a testa dacă sexul în publicitate vinde, „Magenta Consulting” a realizat, în 2017, un studiu „Eye Tracking”, separat pentru femei și bărbați, cu o imagine cu sex-appeal de promovare a berii.
Sloganul spunea: „Dacă cel care a inventat degustătorul ar fi băut Skol, acesta ar fi arătat nu așa. Ci așa”.
Studiul a arătat că femeile au citit sloganul, s-au uitat la fața modelului și i-au analizat silueta. S-au gândit, probabil, cât de comod ar fi să bei la nivelul din cea de-a doua poză și au observat marca băuturii alcoolice. Au remarcat și canapeaua de pe fundal - cât de atente sunt la detalii!
Bărbații, însă, au reacționat cu instinctele. S-au uitat la fese și au ignorat sloganul. Au privit din nou la fese și la senzualitatea cu care modelul bea. Au observat cel mai important element – denumirea berii Skol. Canapeaua din spate - niciunul nu a remarcat-o.
Cei care vor submina democrația și independența R. Moldova, MONITORIZAȚI în continuare de SUA. „Statele Unite ale Americii sunt cei mai importanți parteneri ai R. Moldova atunci când vorbim de sancțiuni”
„Timpuri pe care nu le-a vrut Dumnezeu”: O expoziție dedicată foametei organizate de sovietici în Basarabia și filmul „Omorâți prin înfometare”, la Muzeul Național de Etnografie și Istorie Naturală din Chișinău
Autoritățile R. Moldova, ajutate de 14 Înalți Consilieri UE în procesul de reforme și de integrare europeană: Jumătate dintre aceștia sunt din România