Sistarea temporară a traficului rutier pe str. A. Mateevici, la intersecția cu str. Sfatul Țării, în seara zilei de 20 aprilie 2024
Primarul general interimar al Chişinăului, Silvia Radu, convoacă, pentru ziua de luni, 27 noiembrie 2017, ora 8.30, şedinţa operativă a serviciilor municipale, în Sala Rotundă a Primăriei.
Ordinea de zi a şedinţei din 27 noiembrie 2017:
1. Trecerea în revistă a Procesului - verbal al şedinţei din 20.11.2017;
Raportor: Silvia Radu,
Primar general interimar al municipiului Chişinău
a) Planul privind fluidizarea traficului rutier;
Responsabil: Oleg Poiată, şef al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie
b) Prezentarea soluţiilor privind salubrizarea oraşului;
Responsabil: Petru Gontea, şef al Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare
c) Prezentarea propunerilor pentru evacuarea gunoiului din localitatea Sângera; Responsabil: Tudor Maniv, Şef al ÎM Regia „Autosalubritate
d) Prezentarea soluţiilor pentru asigurarea cu transport public a localităţilor Truşeni, Bubuieci şi Ialoveni;
Responsabil: Oleg Poiată, şef al Direcţiei generale transport public şi căi de comunicaţie
2. Menţinerea ordinii publice;
Raportori: Silviu Muşuc,
Şef-adjunct al Direcţiei de Poliţie a municipiului Chişinău
3. Prezentarea Planului de investiţii pentru anul 2018;
Raportori: Zinaida Jaloba,
Şef-adjunct al Direcţiei generale finanţe
4. Situaţia privind iluminarea oraşului Chişinău;
Raportor: Nicolae Vereşco,
Director al ÎM Reţele electrice de iluminat „Lumteh"
5. Diverse.