Locuri de muncă vacante în Chișinău în domeniul justiției și jurnalismului. #diez îți recomandă următoarele joburi

fddfdfd

Ești în căutarea unui loc de muncă și aspiri la un salariu decent? Ai studii în drept ori în jurnalism și încă nu ți-ai găsit un job pe plac? Echipa #diez vrea să te ajute și îți sugerează patru posturi publice vacante în municipiul Chișinău în domeniul justiției. Grăbește-te să depui dosarul.

#1. Specialist superior, Secția evidență, documentare și relații cu publicul, Chişinău

Domeniu de activitate: Justiţie\Drept;

Data limită de depunere a documentelor: 01.12.2017;

Unități disponibile: un loc vacant;

Tip de angajare: Pe perioadă nedeterminată;

Salariu: Conform legii;

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:

Realizarea sarcinilor Secției de evidență, documentare și relații cu publicul ce țin de înregistrarea și distribuirea materialelor parvenite în adresa Consiliului Superior al Magistraturii.

Sarcinile de bază:

# Înregistrarea materialelor parvenite în adresa CSM, prezentarea acestora preşedintelui pentru repartizare, distribuirea şi asigurarea evidenţei examinării acestora de către executanți;

# Exercitarea lucrărilor de secretariat în conformitate cu standardele stabilite;

# Întocmirea rapoartelor statistice asupra materialelor înregistrate;

# Asigurarea transmiterii materialelor în arhiva CSM;

# Examinarea demersurilor, solicitărilor şi soluţionarea petiţiilor în domeniul de competenţă;

Persoana responsabilă: Șefa Serviciului Resurse Umane, Natalia Cerneavschi;

Telefon: 022 990-810;

E-mail: [email protected];

Adresa poştală: mun. Chişinău, str. Mihai Eminescu, 5,  bir. 203.

Condiţiile de participare la concurs:

#1. Cetăţean(ă) al/a Republicii Moldova;

#2. Posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

#3. Nu a atins încă vârsta de pensionare;

#4. Studii superioare juridice de licenţă sau echivalentul acesteia;

#5. Experienţă profesională de șase luni în domeniu;

#5. În ultimii trei ani nu a fost destituit(ă) dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. Detalii despre condițiile de participare, aici.

Cunoştinţe necesare:  

# cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

# cunoaşterea limbii de stat;

# cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională ( nivel B1);

# cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Documente ce urmează a fi prezentate:

#1. Copia buletinului de identitate;

#2. Cazier juridic;

#3. Copia carnetului de muncă;

#4. Certificat medical;

Mai multe detalii despre concurs și cerințe află aici.

#2. Specialist principal, Serviciul protocol, informare și comunicare cu mass-media, Chișinău

Domeniu de activitate: Justiţie\Drept;

Data limită de depunere a documentelor: 01.12.2017;

Unități disponibile: un post vacant;

Salariu: Conform legii;

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:

Asigurarea comunicării eficiente a Consiliului Superior al Magistraturii cu mijloacele de comunicare în masă şi realizarea activităţilor protocolare.

Sarcinile de bază:

# Sintetizarea şi furnizarea informaţiei privind activitatea CSM către mass-media şi alte autorităţi publice;

# Realizarea acţiunilor de implementare a planurilor de comunicare;

# Elaborarea proiectelor de hotărâri ale Consiliului Superior al Magistraturii privind delegarea peste hotarele ţării;

# Realizarea acţiunilor de protocol;

Persoana responsabilă: Șefa Serviciului Resurse Umane, Natalia Cerneavschi;

Telefon: 022 990-810;

E-mail: [email protected];

Adresa poştală:  mun. Chişinău, str. Mihai Eminescu, 5,  bir. 203.

Condiţiile de participare la concurs:

#1. Cetăţean(ă) al/a Republicii Moldova;

#2. Posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

#3. Nu a atins încă vârsta de pensionare;

#4. Studii superioare juridice sau jurnalistice (licență);

#5. Experienţă profesională de un an în domeniu.

#5. În ultimii trei ani nu a fost destituit(ă) dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. Detalii despre condițiile de participare, aici.

Cunoştinţe necesare:  

# cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

# cunoaşterea limbii de stat;

# cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională ( nivel B1);

# cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Documente ce urmează a fi prezentate:

#1. Copia buletinului de identitate;

#2. Cazier juridic;

#3. Copia carnetului de muncă;

#4. Certificat medical;

Mai multe detalii despre concurs și cerințe află aici.

#3. Specialist principal, Direcția legislație și contencios, Chișinău

Domeniu de activitate: Justiţie\Drept;

Data limită de depunere a documentelor: 01.12.2017;

Unități disponibile: un post vacant;

Salariu: Conform legii;

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:

Monitorizarea modului de utilizare a Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor (PIGD) și acordarea suportului informațional pentru eliminarea dificiențelor în procesul utilizării PIGD și a sistemului de înregistrare audio în instanțe.

Sarcinile de bază:

#1. Coordonarea activității de utilizare a Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor şi a sistemelor de înregistrare audio în instanţele judecătoreşti;

#2. Pregătirea şi participarea la şedinţele Plenului CSM, precum şi întocmirea proceselor-verbale ale acestora;

#3. Elaborarea proiectelor de hotărâri ale CSM, aplicarea procedurilor impuse de executarea acestora;

#4. Ținerea evidenței activității grupurilor de lucru create în vederea eficientizării activității CSM;

#5. Examinarea demersurilor, solicitărilor şi soluţionarea petiţiilor în domeniul de competenţă.

Persoana responsabilă: Șefa Serviciului Resurse Umane, Natalia Cerneavschi.

Telefon: 022 990-810;

E-mail: [email protected];

Adresa poştală: mun. Chişinău, str. Mihai Eminescu, 5, bir. 203.

Condiţiile de participare la concurs:

#1. Cetăţean(ă) al/a Republicii Moldova;

#2. Posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

#3. Nu a atins încă vârsta de pensionare;

#4. Studii superioare juridice (licență);

#5. Experienţă profesională de un an în domeniu.

#5. În ultimii trei ani nu a fost destituit(ă) dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. Detalii despre condițiile de participare, aici.

Cunoştinţe necesare:  

# cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

# cunoaşterea limbii de stat;

# cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională ( nivel B1);

# cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Documente ce urmează a fi prezentate:

#1. Copia buletinului de identitate;

#2. Cazier juridic;

#3. Copia carnetului de muncă;

#4. Certificat medical;

Mai multe detalii despre concurs și cerințe află aici.

#4. Șef(ă) Secție evidență, documentare și relații cu publicul, Chișinău

Domeniu de activitate: Justiţie\Drept;

Data limită de depunere a documentelor: 01.12.2017;

Unități disponibile: un post vacant;

Salariu: Conform legii;

Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:

Organizarea și coordonarea sarcinilor Secției evidență, documentare și relații cu publicul, în vederea elaborării planului de acțiuni pentru realizarea documentelor strategice, în partea ce ține de activitatea Inspecției Judiciare, CSM, precum și asigurarea elaborării rapoartelor în domeniul de competență.

Sarcinile de bază:

#1. Asigurarea managementului secției şi stabilirea sarcinilor, atribuţiilor de serviciu ale personalului din cadrul direcţiei;

#2. Monitorizarea procesului de înregistrare a corespondenţei de intrare şi ieşire a CSM;

#3. Coordonarea procesului de optimizare a circuitului documentelor şi de control al executării acestora;

#4. Elaborarea proiectelor de hotărâri ale CSM, după care efectuarea procedurilor impuse de executarea acestora;

#5. Ținerea lucrărilor de secretariat ale Inspecției Judiciare.

#6. Examinarea demersurilor, solicitărilor şi soluţionarea petiţiilor în domeniul de competenţă.

Persoana responsabilă: Șefa Serviciului Resurse Umane, Natalia Cerneavschi.

Telefon: 022 990-810;

E-mail: [email protected];

Adresa poştală: mun. Chişinău, str. Mihai Eminescu, 5,  bir. 203.

Condiţiile de participare la concurs:

#1. Cetăţean(ă) al/a Republicii Moldova;

#2. Posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

#3. Nu a atins încă vârsta de pensionare;

#4. Studii superioare juridice (licență);

#5. Experienţă profesională de trei ani în domeniu.

#5. În ultimii trei ani nu a fost destituit(ă) dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. Detalii despre condițiile de participare, aici.

Cunoştinţe necesare:  

# cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

# cunoaşterea limbii de stat;

# cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională ( nivel B1);

# cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Documente ce urmează a fi prezentate:

#1. Copia buletinului de identitate;

#2. Cazier juridic;

#3. Copia carnetului de muncă;

#4. Certificat medical;

Mai multe detalii despre concurs și cerințe află aici.

Aici puteți vedea ce locuri de muncă vacante sunt în Chișinău și Rezina.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente