În perioada 29 septembrie – 1 octombrie, Alianța Studenților din Moldova invită reprezentanții organizațiilor să participe la Adunarea Generală, în cadrul căreia va fi ales noul Consiliu de Administrare al organizaţiei şi la o instruire cu privire la managementul echipei în cadrul organizaţiilor studenţeşti.
Conform statutului ASM, Consiliul de Administrare este organul de conducere permanent al Asociației și este format din 7 persoane, cu atribuții distincte, potrivit termenilor de referinţă, după cum urmează: președinte, vice președinte educație, vice președinte educație (social), vice președinte dezvoltare instituțională, vice președinte relații internaționale, vice președinte finanţe, vice președinte proiecte.
Doritorii de a deveni membri ai Consiliului de Administrare trebuie să transmită CV-ul şi programul de activitate, pe care intenţionează să îl implementeze pe parcursul mandatului, la adresa de email: [email protected].
Data limită de înregistrare: 27 septembrie.
Instruirea va avea loc la complexul turistic Odiseu, Vadul lui Vodă. Toate cheltuielile pentru cazarea, alimentarea și transportul participanților urmează a fi acoperite de către organizatori.
Detaliile suplimentare privind agenda evenimentului, vor fi transmise nemijlocit participanților prin e-mail.