Un consumator din Chișinău a vrut să-ți repare pandativul din aur, dar în loc să-și primească bijuteria reparată, acesta s-a ales cu un pandativ mai mic, informează Agenția pentru Protecția Consumatorilor.
Clientul a apelat la serviciul de reparație prestat de un întreprinzător specializat în repararea și restaurarea bijuteriilor din metale prețioase, având un pandantiv din aur defect pe care l-a înmânat restauratorului.
Conform înțelegerii, consumatorul a revenit în 30 de minute pentru a prelua pandantivul reparat, dar mare i-a fost mirarea atunci când a primit un alt pandantiv mai mic. Restauratorul a negat faptul că i-ar fi întors altă bijuterie, iar consumatorul a chemat poliția.
Polițistul a întocmit un Proces-verbal de constatare și l-a remis împreună cu reclamația consumatorului, către Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Ca urmare a intervenției inspectorului Agenției, consumatorului i-a fost înlocuit pandantivul cu unul nou, asemănător propriului pandantiv.
Conform legii, articolele de bijuterie sunt produse nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar.