A vrut să-și repare o bijuterie din aur, dar s-a ales cu una mai mică: Ce i s-a întâmplat unui consumator la un atelier din Chișinău

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Un consumator din Chișinău a vrut să-ți repare pandativul din aur, dar în loc să-și primească bijuteria reparată, acesta s-a ales cu un pandativ mai mic, informează Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Clientul a apelat la serviciul de reparație prestat de un întreprinzător specializat în repararea și restaurarea bijuteriilor din metale prețioase, având un pandantiv din aur defect pe care l-a înmânat restauratorului.

Conform înțelegerii, consumatorul a revenit în 30 de minute pentru a prelua pandantivul reparat, dar mare i-a fost mirarea atunci când a primit un alt pandantiv mai mic. Restauratorul a negat faptul că i-ar fi întors altă bijuterie, iar consumatorul a chemat poliția.

Polițistul a întocmit un Proces-verbal de constatare și l-a remis împreună cu reclamația consumatorului, către Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Ca urmare a intervenției inspectorului Agenției, consumatorului i-a fost înlocuit pandantivul cu unul nou, asemănător propriului pandantiv.

Conform legii, articolele de bijuterie sunt produse nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...