Troleibuzul are o vârstă de exploatare de trei ani. Pentru renovarea şi dotarea acestuia cu acumulatoare, Regia a alocat peste 750 de mii de lei. Unitatea de transport a fost testată şi corespunde tuturor cerinţelor de securitate, însă proiectul trebuie să fie aprobat şi de autorităţile locale.

Pentru a asigura, de exemplu, traseul de la Porţile Oraşului spre aeroport, e necesar să se aloce bani pentru dotarea cu acumulatoare a încă cel puţin două troleibuze. Potrivit şefului RTEC, Gheorghe Morgoci, pentru extinderea liniei de troleibuz e nevoie de circa 5-7 milioane de lei pentru un kilometru.

Directorul companiei care a instalat acumulatoarele, Vitalie Eşanu, a spus că acestea acumulează energia electrică pe perioada deplasării troleibuzului prin oraş, iar la ieşire lucrează bateria. Pentru încărcarea acumulatoarelor este nevoie de aproape o oră, iar dacă vor fi exploatate corespunzător, acestea vor funcţiona timp de 10 ani.

Calculele au arătat că troleibuzele alimentate cu acumulatoare electrice sunt de trei ori mai econome decât autobuzele alimentate cu motorină, care circulă în prezent pe rutele municipale.