A procurat un calculator din Chișinău, dar în câteva zile s-a defectat: Ce a făcut cumpărătorul?

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

A cumpărat un calculator, care în scurt timp s-a defectat. Deși avea certificat de garanție, agentul economic nu a acceptat să îi repare defecțiunile. La intervenția Agenției pentru Protecția Consumatorului, acesta i-a întors suma pe care o achitase.

Potrivit APC, un consumator a procurat de la un magazin specializat, un computer în valoare de 7.290 lei. Peste puţin timp calculatorul s-a defectat şi consumatorul s-a adresat agentului economic cu o cerere de soluţionare a problemei conform certificatului de garanţie.

Agentul economic a refuzat soluţionarea revendicărilor consumatorului, iar consumatorul s-a adresat cu o reclamație către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.

În rezultatul implicării Agenţiei în soluţionarea problemei respective, agentul economic a restituit consumatorului contravaloarea computerului în sumă de 7.290 de lei, problema fiind soluţionată pe cale amiabilă.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...