Trimite e-mail | Printeaza
Economie
29.05.2017

Produsele agroalimentare moldovenești vor fi promovate la BELAGRO

22 de companii autohtone din sectorul vitivinicol, producere și procesare de fructe și legume, apicultură, panificație își vor promova produsele la Expoziţia Internațională Specializată BELAGRO în cadrul unui stand de țară, finanțat de Organizația de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO). Evenimentul va avea loc în perioada 6-10 iunie 2017 la Minsk, Belarus.

La ediția din anul curent a expoziției va participa Primul Ministru al Republicii Moldova, Pavel Filip, care va efectua o vizită oficială în Republica Belarus. În afară de programul expozițional, evenimentul va include o serie de întâlniri de lucru cu reprezentanţii delegaţiilor oficiale.

BELAGRO va cuprinde secțiuni precum BelFerma, BelProduct, industria alimentară și a băuturilor alcoolice, industria producătoare de mașini, utilaje, echipamente etc. La expoziție vor participa fermieri și agricultori, crescători de animale, producătorii de furaje și îngrășăminte, semințe, plante, medicamente veterinare, companiile producătoare de mașini, tehnologii și echipamente agricole, de procesare, ambalare și refrigerare, apicultori. Aceștia vor avea posibiliatea să-și promoveze produsele, să-și găsească parteneri, noi piețe, să afle despre ultimele tendințe de dezvoltare în domeniu. De asemenea, programul expoziției va include diverse prezentări de produse, degustații, master-class-uri, târguri de păsări și animale de rasă ș.a.

Anul curent, partea belarusă a oferit gratuit Republicii Moldova un spațiu expozițional de 100 m.p., iar MIEPO a contribuit cu finanţarea standului de țară. La ediția din 2016, la BELAGRO au participat 535 de întreprinderi din 23 de țări (Austria, Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Germania, Spania, Italia, China, Lituania, Letonia, Rusia, Slovenia ș.a.). Suprafața totală a expoziției constituie 33 mii m.p.

Menționăm că pe parcursul anului 2016, de sprijinul MIEPO au beneficiat 350 de întreprinderi moldovenești, care au participat la diverse expoziții și târguri internaționale, misiuni de afaceri și vizite de studiu. În cadrul acestor evenimente au fost stabilite circa 1300 de contacte de afaceri cu potențial de dezvoltare, dintre care 91 s-au soldat cu încheierea contractelor de export.

cuvinte-cheie:

Comentarii (0)

 

Sus