Tânărul care a făcut o afacere din ceasuri ieftine: Cum a câștigat aproape 200 de milioane de dolari

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

În 2011, Filip Tysander a pornit cu 24.000 de dolari o afacere cu ceasuri. Acum are 31 de ani şi compania sa are venituri anuale de 180 milioane de dolari, cu o margine de profit de peste 50%, scrie Business Insider.

Tânărul a lucrat în mai multe locuri, de unde a fost concediat apoi s-a înscris la cursuri de business. A început două companii: prin care vindea online cravate şi ceasuri de plastic. Cu banii obţinuţi, 24.000 de dolari, a început cea de-a treia companie, care avea să-i schimbe viaţa.

„Am făcut un mic magazin online şi am creat chiar eu logo-ul în Photoshop apoi am trimis design-ul la o fabrică din China”, a spus Tysander.

Ceasul a fost un succes, nu doar datorită design-ului frumos, ci şi faptului că a s-a folosit de social media pentru promovare. Acesta a apelat la mai multe personalităţi online pentru a-i promova produsul.

Acum este la ordinea zilei acest lucru, dar la vremea respectivă nu era ceva foarte întâlnit. Acum compania are peste 2.2 milioane de urmăritori pe Instagram, iar în 2014 s-au vândut peste 1 milion de unităţi, ceea ce înseamnă 70 milioane de dolari. În 2015 veniturile companiei au crescut la 170 milioane de dolari şi Tysander, singurul proprietar al companiei, a făcut un profit de 66 milioane de dolari.

Tysander refuză să dea bani pentru reclamă şi preferă să doneze ceasurile vedetelor care sunt dispuse să-i promoveze ceasul.

La început a recrutat foşti colegi de facultate, iar în prezent are o echipă de peste 100 de oameni în cinci sedii în Los Angeles, New York, Stockholm, Hong Kong şi Shenzen. Pentru a păstra preţurile mici, compania produce în China.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...