Un atelier din Chișinău „i-a stricat” unei cliente haina de 7 mii de lei: Cum și-a făcut dreptate femeia

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

O clientă din Chișinău și-a dus haina de aproape 7 mii de lei la un atelier pentru câteva retușări. Deși femeia a achitat avans de 160 de lei, când a venit să-și ia haina a rămas fără cuvinte.

Serviciile pe care le solicitase clienta nu corespundeau cu ceea ce făcuseră meșterițele și nici nu mai era posibilitatea de a repara deficiențele. Astfel, femeia a solicitat să i se achite valoarea bunului de 6.750 de lei, însă fără succes.

Din aceste considerente, femeia a încercat să-și caute dreptatea la Agenția pentru Protecția Consumatorului, care în urma petiției a inițiat un control, iar problema a fost soluționată pe cale amiabilă.

Femeii i-a fost restituită suma de 6.750 lei pentru produs și 160 lei pentru serviciul prestat necorespunzător, informează Agenția pentru Protecția Consumatorului.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...