Milioanele de la Eurovision
Un document contabil în care este redată informaţia cu privire la veniturile şi cheltuielile efective pentru organizarea şi desfăşurarea Eurovision-ului în perioada 2014 — 2016 de către Compania publică Teleradio Moldova, obţinut de ZdG, demonstrează că, în perioada concursului, compania a încasat 5,6 milioane de lei din publicitate. La final, însă, au rămas în conturi aproximativ 860 mii de lei. Cei mai mulţi bani din publicitate au venit în 2015 – 2,47 milioane. În 2014, în conturile companiei publice au ajuns 1,85 milioane, iar în 2016 – 1,26 milioane de lei. Practic, toţi banii au fost însă cheltuiţi pentru diverse servicii sau materiale. În 2014, de exemplu, beneficiul final al Companiei Teleradio Moldova a constituit 110 mii de lei, în 2015 – 734 mii, iar în 2016 – doar 14,5 mii de lei.
Continuarea o găsiți aici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!