Noua funcţie de Stories din cadrul Instagram a ajuns să aibă 150 de milioane de utilizatori în fiecare zi, reprezentând un progres enorm făcut într-un timp atât de scurt. Odată cu acest update, compania a oferit şi o serie de informaţii cu privire la noile funcţii ce vor fi introduse în cadrul aplicaţiei.

Una dintre acestea va fi Instagram Business Tools, ce va oferi informaţii cu privire la fiecare „story” postat de către site. Companiile ce se conectează pe site prin contul special de business vor putea să afle la câte persoane a ajuns povestea postată, ce impresii, dar şi ce comentarii au lăsat aceştia.

De asemenea, o altă funcţie pe care o propune noul update este cea de reclame. Reclamele vor fi integrate în modulul de Stories şi vor fi disponibile la nivel global pe parcursul următoarelor săptămâni. Iniţial, acestea vor fi testate cu doar 30 de parteneri, între care apar Nike, Netflix şi General Motors.

Aceste reclame vor putea fi atât fotografii, cât şi videoclipuri. O fotografie poate fi afişată pentru cel mult 5 secunde, în timp ce un video poate să aibă o durată de până la 15 secunde.

Partea bună este că utilizatorii vor avea posibilitatea să treacă peste reclame. Poţi să te uiţi la toată reclama înainte să fii dus la următorul „story”, sau poţi da swipe direct pentru a trece peste reclama.

Nu este clar în ce mod va fi afectată dezvoltarea Instagram Stories după ce sunt implementate reclamele, prin prisma creşterii accelerate a acesteia. Cel mai probabil, însă, creşterea va încetini uşor odată cu introducerea acestor reclame.