Nu aveţi căldură în apartament? Termoelectrica vine cu precizări

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Termoelectrica S.A. a anunţat încă de la sfârşitul lunii septembrie curent că este pregătită pentru începerea noului sezon de încălzire şi livrarea agentului termic, sub formă de căldură. Ulterior, pe 12 octombrie, a fost dat startul sezonului de încălzire în tot mun. Chişinău. Până acum, nu toţi clienţii noştri se bucură de calorifere calde şi asta din cauza activităţii ineficiente a administratorilor blocurilor locative, care administrează sistemul de alimentare cu căldură din interiorul blocului.

În conformitate cu prevederile legale, reprezentantul autorizat al consumatorilor este administratorul fondului locativ, care este în drept să solicite furnizarea energiei termice şi repartizează lunar cantitatea de energie termică consumată între locatari.

Reprezentanții Termoelectrica S.A. precizează că nu pot începe livrarea agentului termic fără ca administratorul blocului să solicite acest lucru. Imediat după ce acesta se va adresa la sediul teritorial al întreprinderii, va prezenta pașaportul tehnic ce confirma efectuarea lucrărilor de pregătire a sistemului interior, iar în maxim 3 ore de la solicitare, agentul termic va fi livrat.

În cazul în care blocul locativ are datorii, administratorul trebuie să se prezinte la Serviciul Comercial al întreprinderii pentru a întocmi, de comun acord, un grafic de reeşalonare a plății datoriilor. „În acest an, venim în întâmpinarea tuturor clienţilor noștri. Astfel, toate blocurile pot beneficia de căldură, chiar şi cele cu datorii istorice”, spune directorul general Termoelectrica S.A., Veaceslav Eni.

Aceeaşi procedură, de solicitare a conectării la căldură, este urmată şi în cazul obiectelor cu menire socială şi a instituţiilor publice: instituţii preşcolare, şcoli, licee, instituţii medicale, instituţii universitare şi cămine.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...