Potrivit declaraţiilor depuse la Comisia Electorală Centrală, un minut de publicitate la postul de televiziune Jurnal TV costa 3.500 de euro. Publicitatea electorală de la Prime TV costă 3.000 de euro, iar la posturile Canal 3 şi Publika TV – câte 2.000 de euro. Pentru a plasa publicitate la postul Canal 2, concurenţii electorali vor scoate din buzunare câte 1.500 de euro pentru minut, iar publicitatea la posturile de televiziune CTC Moldova şi CTC Mega costă câte 1.000 de euro per minut.

Postul de televiziune PRO TV Chişinău a stabilit preţuri mult mai mici pentru publicitatea electorală, de 600 de euro pentru minut. Publicitatea electorală de la TV 7 costă de la 9.100 de lei, până la 11.600 de lei. Publicitatea electorală de la postul public de televiziune costă 500 de euro pentru minut.

Anterior, mai mulţi candidaţi electorali s-au plâns de preţul mare stabilit de posturile de televiziune pentru publicitatea electorală, precizând că, astfel, le este îngrădit accesul la anumite posturi de televiziune cu acoperire naţională.