Salonul auto de la Paris: Mai puţini bolizi de lux şi mai multe maşini ecologice

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

În 2014, nu mai puţin de 1,25 de milioane de oameni au vizitat salonul auto de la Paris pentru a vedea în prima săptămână din octombrie ultimele modele Bugatti, BMW, Maserati şi Mercedes-Benz, evenimentul fiind cel mai popular în acel an, dar dacă acei oameni vor reveni în acest an vor fi dezamăgiţi, relatează Bloomberg.

În 2016, un număr mai mic ca niciodată de mărci vor dedica timp şi bani pentru prezenţa la evenimentul care debutează weekendul viitor. Pentru aceştia, într-o perioadă în care media socială şi clipurile live oferă imagini cu maşini în timp real, participarea la un salon auto nu mai merită. Şi, pentru cele mai luxoase mărci, cei mai buni cumpărători nu au frecventat niciodată saloanele auto.

Strategia a început în timpul recesiunii, când unii producători auto nu au participat la saloane auto pentru a economisi bani. De atunci, Internetul şi reţelele de socializare au creat modificări fundamentale în felul în care oamenii consumă informaţiile şi conţinutul legat de hobby-urile lor, ceea ce înseamnă că o tendinţă iniţial temporară a continuat.

Asta nu înseamnă că nu va fi nimic de văzut la Paris, săptămâna viitoare, consensul pentru acest an fiind că majoritatea atenţiei va fi în jurul surselor verzi de energie, în special a celor care permit oamenilor să continue să cumpere crossovere.

„Crossoverele şi electrificarea vehiculelor sunt aşteptate din nou să fie cele mai importante prezentări la eveniment”, a declarat Ian Fletcher, analist principal la IHS Markit.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...