• Prima   /  vechi Functii vacante  /  Specialist superior (perioadă determinată), Direcţia Venituri, Casa Teritorială de Asigurări Sociale Ialoveni

    Specialist superior (perioadă determinată), Direcţia Venituri, Casa Teritorială de Asigurări Sociale Ialoveni

        

           Scopul general al funcţiei: realizarea procesului de evidenţă şi control al contribuabililor în Bugetul Asigurărilor Sociale de Stat (BASS), de calculare şi utilizare a contribuţiilor de asigurări sociale, organizarea şi desfăşurarea activităţilor de acumulare a informaţiei primare prezentată de agenţii economici, ţinerea Registrului de stat al evidenţei individuale a contribuţiilor.

    Sarcinile de bază:

    1. Desfăşurarea activităţilor de acumulare a informaţiei primare de la agenţii economici.

    2. Asistenţa metodică şi lucrul cu agenţii economici (persoane asigurate) din teritoriul deservit de Casa Teritorială de Asigurări Sociale.

    3. Asigurarea procesului de lucru cu resursele informaţionale ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale în domeniul evidenţei individuale a contribuţiilor.

    4.Realizarea procesului de înregistrare a contribuabililor în bugetul asigurărilor sociale de stat, în teritoriul deservit de Casa Teritorială de Asigurări Sociale;

    5.Asigurarea controlului privind calcularea şi utilizarea contribuţiilor de asigurări sociale;

       Condiţiile de participare  la concurs:

    Condiţii de bază

    -       Deţinerea  cetăţeniei Republicii Moldova ;

    -       posedarea limbii  de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;

    -       neatingerea vîrstei  necesare obţinerii dreptului  la pensie pentru  limită de vîrstă;

    -       lipsa  antecedentelor  penale  nestinse  pentru  infracţiuni  săvîrşite cu intenţie;

    -       neprivarea de  dreptul de a ocupa funcţii publice.

    Cerinţe specifice

    Studii: 

           Superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul economie, finanţe, contabilitate, management;

    Experienţă  profesională:  preferabil 6 luni de experienţă profesională în domeniu.

    Cunoştinţe:

          -     Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse;

          -     Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

          -     Cunoştinţe de operare la computer.

    Abilităţi: capacitate de a coordona, organiza, controla, comunica, analiza şi sintetiza, respectul faţa de lege, abilităţi de maniere şi negociere, uşurinţă în exprimarea scrisă şi verbală fluent, clar şi concis, lucru în echipa.

    Atitudini/ Comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, politeţe, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

    Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă/ prin e-mail Dosarul  de concurs:

    a)     formularul de participare;

    b)    copia  buletinului  de identitate;

    c)     copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare  profesională  şi /sau de specializare;

    d)    copia carnetului de muncă;

    e)     certificatul medical,după caz;cazierul judiciar.

    Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul  de concurs - pentru înscrierea la concurs, vă adresaţi până la data de 03 octombrie 2016.

    Salariul de funcţie minim conform Legii nr.48 din 22 martie 2012  privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici – 2800 lei.

    Telefon – (022) 257560

    e-mail – elena.ilieş@cnas.gov.md

    adresa poştală - mun.Chişinău, str.Gh.Tudor,3

    persoanele de contact- Ilieş Elena

    Bibliografia concursului:

    Constituţia Republicii Moldova
    Acte normative  în domeniul serviciului publicLegea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului  public.
    Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
    Legea nr.16-XVI  din 15 februarie 2008  cu privire  la conflictul  de interese
    Acte normative  în domeniul  administraţiei  publice  centraleLegea nr.64-XII din 31 mai 1990  cu privire la Guvern
    Lege nr.317-XV din 18.07.2003 privind  actele  normative  ale Guvernului  şi alte  autorităţi  ale  administraţiei  publice  centrale şi locale
    Acte normative  în domeniul  de  specialitateLegea privind sistemul public de asigurări sociale nr.489-XIV din 08.07.1999

    Legea privind pensiile de asigurări sociale nr.156-XIV din 14.10.1998

    Legea bugetului asigurărilor sociale de stat anuală.
    Hotărîrea Guvernului  nr. 256 din 09.03.2006 privind aprobarea structurii şi efectivului-limită ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale.
    Hotărîrea Guvernului cu privire la aprobarea Statutului Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova nr.937 din 13.11.2014

    Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova cu privire la crearea Registrului de stat al evidenţei individuale în sistemul public de asigurări sociale nr. 418 din 03.05.2000

    _____________________

    1 Formularul  de participare  poate fi găsit pe pagina web cnas.gov.md sau  solicitat   la sediul autorităţii publice.

    2 Copiile documentelor  prezentate  pot fi  autentificate  de notar  sau se  prezintă  împreună  cu documentele  originale  pentru  a verifica  veridicitatea lor. În situaţia în care  dosarul  de concurs  se depune  prin poştă  sa e-mail, această  prevedere  se  aplică  la data  desfăşurării  probei  scrise  a  concursului , sub  sancţiunea  respingerii  dosarului  de concurs.

    3 Cazierul  judiciar poate fi  înlocuit  cu declaraţia  pe proprie răspundere. În acest caz,candidatul are obligaţia    completeze dosarul  de concurs  cu originalul  documentului  în termen   de maximum 10 zile calendaristice  de la data  la care  a fost  declarat învingător, sub  sancţiunea   neemiterii  actului  administrativ  de numire.

     
Arrow Prev

             

             

Arrow Next
reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY