Actualitate

QNET neagă că ar fi o piramidă financiară

Venu Johl, manager marketing, a declarat într-o conferinţă de presă la IPN că o piramidă financiară nu are produse, este vorba doar de investirea banilor. Or, QNET este o companie de vânzări directe, care se bucură de succes în multe state şi care organizează tot felul de activităţi, la care adună distribuitorii săi din toată lumea. În Republica Moldova, QNET şi-a deschis reprezentanţă în octombrie 2015.

Venu Johl a mai spus că companiei i se poate alătura oricine, achitând o taxă de 30 de dolari. Persoana fie procură produsele pentru sine, fie le promovează şi câştigă din aceasta, comisionul pe care îl obţin distribuitorii fiind mai generos decât în cazul altor companii cu activitate similară.

Distribuitorii QNET nu sunt obligaţi să procure produsele ca apoi să le vândă. Odată ce plătesc taxa de aderare la companie, obţin un acount pe pagina electronică QNET, prin intermediul căreia pot promova produsele.

Batîr Komurzoev, manager dezvoltare QNET, a declarat că, odată ce produsele sunt selectate în magazinul electronic sau din revistă, acestea sunt livrate cumpărătorului direct de la companie.

Produsele comercializate sunt foarte diferite – de la produse cosmetice, ceasuri până la bilete turistice. Produsele QNET sunt create în exclusivitatea pentru companie, iar preţurile variază între 50 şi chiar 50 de mii de dolari.

Valeria Răileanu, reprezentat QNET în Moldova, a declarat că agenţia V.V.R. Consulting Service este la dispoziţia clienţilor şi a distribuitorilor, care sunt în jur de 3 mii în Republica Moldova, pentru a oferi consultanţă referitor la produsele şi serviciile QNET.

IPN
 

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *