Potențialul turistic al Republicii Moldova, promovat la o expoziție internațională din Slovacia/ FOTO

Locuri pitorești, vinării și gastronomia tradițională a țării noastre au fot promovate pe larg în cadrul unei târg recent desfășurat în perioada 29 ianuarie – 1 februarie la Bratislava, Republica Slovacă. Țara noastră a fost promovată ca destinație turistică în cadrul expoziției internaționale „International Travel Fair SLOVAKIATOUR 2015”

Aflat la a 21-a ediție, târgul de turism a adunat peste 70 de expozanți din diferite țări, oferind participanților moldoveni o platformă de comunicare, posibilități de negociere și de familiarizare cu cele mai noi tendințe în domeniul turismului.

Vizitatorii standului Republicii Moldova au avut posibilitatea să facă cunoștință mai îndeaproape cu cele mai cunoscute atracții turistice ale țării, printre care vinăriile, gastronomia, numeroasele mănăstiri, cetățile medievale, viața rurală și cultura autentică, toate sub noul brand turistic „Moldova – discover the routes of life”.

Potrivit reprezentanților Agenției Turismului, la această expoziție au fost stabilite relații de parteneriat cu patru tur-operatori din Republica Slovacă și trei tur-operatori din Republica Cehă.

În cadrul stand-ului au fost organizate și degustări de vinuri, la care s-a atestat o rată înaltă a vizitatorilor ce sunt interesați de turismul vitivinivol, dar și cel eco în țara noastră.

tirg_slovacia_moldova moldova_tirg_slovacia moldova_tirg_slovacia1

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.